کسب و کار

ویدئو وال‌ها: کلید موفقیت رویدادهای شما

توسعه برند، نوآوری و خلاقیت همواره راهی است که شما را در بین رقبا متمایز می‌کند. همرنگ جماعت بودن شما را در دور باطل تکراری بودن می‌اندازد. در بحث جذب مخاطب و بازاریابی این خلاقیت است که باعث موفقیت شما می‌شود. روش‌های مختلفی برای جلب توجه مشتریان در نمایشگاه‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از ویدئو وال است. این نمایشگر با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد؛ کیفیت رویداد را افزایش می‌دهد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا رنگ و بوی جدیدی به نحوه بازاریابی مجموعه خود در رویدادهای مختلف ببخشید.

شرکت در نمایشگاه‌ها؛ راهکاری برای جذب مخاطب

شرکت‌های مختلف برای شناساندن خود به مخاطب راهکار‌های گوناگونی را امتحان می‌کنند. همگی این روش‌ها همواره موفقیت آمیز نیستند. یکی از مشکلاتی که ممکن است بر سر راه بازاریابی وجود داشته باشد؛ تشخیص نادرست گروه هدف است. اگر شما تبلیغاتی تخصصی را به گروه سنی کودکان یا نوجوانان نشان دهید؛ کمپین تبلیغاتی شما در مدت کوتاهی با شکست مواجه می‌شود. برگزاری نمایشگاه‌ها راهی است که مخاطبان خود مشتاقانه به سمت شما می‌آیند. شما در این رویداد دغدغه جذب مخاطب و شناسایی درست گروه هدف ندارید.

با کمی خلاقیت می‌توانید به موفقیت‌های عظیمی در عرض چند روز دست یابید.

نمایشگاه محلی برای جمع شدن فعالان یک کسب و کار از سر تاسر جهان یا کشور است. به طور معمول نمایشگاه‌ها به طور سالانه در مدت زمان محدودی برگزار می‌شوند. مخاطبان شما در نمایشگاه افرادی هستند که به حوزه کاری شما علاقه مند هستند و یا از سرمایه گذاران به شمار می‌روند. غرفه‌های موجود در نمایشگاه همگی در صدد این هستند تا پیشرفت‌های خود در عرض یک سال را به مخاطبان نشان دهند. ارائه درست مطالب در چنین شرایط از اهمیت زیادی برخوردار است. با استفاده از تلویزیون نمایشگاهی می‌توانید به بهترین شکل ممکن بازاریابی در نمایشگاه داشته باشید.

صدای سکوت رساتر است

برای موفقیت در نمایشگاه و جذب مشتری نیازی به استخدام نیروی انسانی زیاد ندارید. با کمی خلاقیت می‌توانید با کم‌ترین هزینه، بازدهی بالایی از شرکت در نمایشگاه داشته باشید. شما با استفاده از تلویزیون پرتابل در غرفه می‌توانید بازاریابی را به شیوه‌ای جدید انجام دهید. ارائه بروشور و کاتالوگ‌های تبلیغاتی از نحوه عملکرد مجموعه دیگر کارایی سابق را ندارد. امروزه افراد زمان زیادی را صرف مطالعه بروشور‌های تبلیغاتی نمی‌کنند و با این کار نظر درصد پایینی از افراد را به برند خود جلب می‌کنید.

در صورتی‌که شما تنها با نمایش ویدئو‌های تبلیغاتی از شرکت خود می‌توانید مخاطبان زیادی را به سمت غرفه خود بکشانید. در این شرایط شما تبلیغات غیر مستقیم انجام می‌دهید. افراد به طور ناخواسته و در حین عبور از بین غرفه‌های مختلف برای رفع خستگی، توجه‌شان به سمت تلویزیون نمایشگاهی جلب می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود که شما تاثیر گذاری بر روی ذهن مخاطب داشته باشید. در این شرایط اگر احساس نیاز و کنجکاوی در مورد نحوه کار مجموعه شما برای فرد ایجاد شود؛ خود به غرفه شما مراجعه می‌کند. متقاعد کردن فرد در چنین حالتی به مراتب آسان‌تر است. شما با کمک نمایشگر دیجیتال در نمایشگاه می‌توانید به مشتریان واقعی دست پیدا کنید.

 

مزایای استفاده از ویدئو وال در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه برای تمامی فعالان یک حوزه کاری بستری را فراهم می‌کند تا همزمان به معرفی و تبلیغ خود به مخاطبان بپردازند. اما این موضوع تضمین کننده موفقیت تمامی غرفه‌ها بعد از نمایشگاه نیست. با یک نگاه اجمالی به غرفه‌های مختلف در نمایشگاه می‌توان به خوبی این موضوع را به چشم دید. برخی از غرفه‌های حتی یک مراجعه کننده هم ندارند ولی در مقابل برخی از غرفه‌ها ازدحام افراد دیده می‌شود. برای دستیابی به موفقیت در این شرایط تلویزیون‌های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از نمایشگر‌های دیجیتال می‌توانید بازاریابی مجموعه خود را به شیوه‌ای جدید انجام دهید. از مزایای استفاده از تلویزیون‌های نمایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت بالا در نمایش تبلیغات

رقابت راهی است که شما را وادار به پیشرفت و تغییر می‌کند. قرار گرفتن در بین رقبا در محیط نمایشگاه باعث می‌شود که ویژگی هر یک از مجموعه‌ها به خوبی دیده شود. ممکن است شما از نظر کیفیت در رتبه اول بین رقبای خود باشید؛ اما اگر بازاریابی درستی نداشته باشید عملا مخاطبان را از دست می‌دهید.

نمایشگاه تریبونی بسیار وسیع در اختیار شما قرار می‌دهد تا خود را به مخاطبان ثابت کنید و آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید. با کمک تلویزیون نمایشگاهی، کسب و کار خود را به جمع غرفه‌های سطح بالا می‌توانید بیاورید. کیفیت بالای صفحه نمایش باعث می‌شود تا افراد نسبت به کیفیت محصولات شما نیز اطمینان حاصل کنند.

جذب مخاطبان به سوی غرفه

متمایز بودن شیوه بازاریابی شما نیز باعث می‌شود تا برای چند دقیقه هم که شده افراد مقابل غرفه شما بایستند. تمایل به تماشای تلویزیون در تمامی گروه‌های سنی وجود دارد. شما با توجه به همین می‌توانید ترافیک افراد مقابل غرفه خود ایجاد کنید. شلوغ بودن غرفه شما باعث می‌شود که افراد بدون هیچ شناختی از کسب و کار شما هم مشتاق شوند تا با آن آشنا شوند.

 

آماده سازی غرفه در کوتاه‌ترین زمان ممکن

نمایشگاه‌ها معمولا ۲ الی ۳ روزه در طول سال برگزار می‌شوند. آماده سازی غرفه باید با سرعت بالایی انجام شود تا شما مجبور به پرداخت هزینه اجاره بیشتری نشوید. مراحل نصب و آماده سازی تلویزیون‌های نمایشگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان پذیر است. تکنولوژی ساخت این نمایشگر‌ها بسیار پیشرفته است ولی در عین حال برای کاربر ساده سازی شده‌اند. شما بدون نیاز به شخص متخصص هم می‌توانید مراحل نصب را به تنهایی انجام دهید.

غرفه سازی

صرفه جویی در هزینه ها

شما با اجاره تلویزیون نمایشگاهی می‌توانید با صرف هزینه کم، به تبلیغاتی با کیفیت و بازدهی بالا دست یابید. اجاره این نمایشگر‌ها به صورت ساعتی و روزانه امکان پذیر است. اگر شما برای شرکت در نمایشگاه به شهر دیگری سفر کرده باشید؛ حمل و نقل تلویزیون نمایشگاهی، هزینه حمل و نقل زیادی دارد. این در صورتی است که با هزینه کم می‌توانید نمایشگر را در همان شهر محل برگزاری نمایشگاه اجاره کنید. حمل و نقل نمایشگر در مسافت‌های طولانی علاوه بر هزینه زیاد، خطر شکستگی و آسیب دیدن آن را نیز بالا می‌برد.

خرید ویدئو وال روشی برای سرمایه گذاری مطمئن

طراحی غرفه نمایشگاه

اگر شما در رویداد‌های مختلفی مثل نمایشگاه‌های استانی شرکت می‌کنید؛ خرید تلویزیون نمایشگاهی راهکار خوبی برای بازاریابی است. شما با کمک این نمایشگر‌ها می‌توانید تبلیغاتی با کیفیت و بازدهی بالا داشته باشید. این نمایشگر‌ها نه تنها برای تبلیغات بلکه برای درآمد زایی نیز به کار می‌روند. شما می توانید این نمایشگر ها را اجاره بدهید و از این روش به کسب در آمد برسید. خرید نمایشگر دیجیتال تنها راهی است که شما همزمان با تبلیغات خود می‌توانید همزمان به در آمد نیز برسید. دیاکو به عنوان برترین مجموعه تولید کننده انواع نمایشگر‌های دیجیتال در کشور، انواع ویدئو وال‌ها را به فروش می‌رساند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button