برندهای ایرانی

همکاری دو برند همراه اول و بانک پارسیان برای پیاده‌سازی سامانه تعاملی سه‌بعدی هوش مصنوعی

با هدف هوشمندسازی شعب بانکی و کاهش هزینه‌ها، تفاهم‌نامه سه‌جانبه مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول، شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند و شرکت داده‌پردازی پارسیان برای پیاده‌سازی سامانه تعاملی سه‌بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی منعقد شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در نخستین روز از یازدهمین همایش بانکداری نوین و نظام های پرداخت، تفاهم نامه همکاری سه جانبه ای میان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند و شرکت داده پردازی پارسیان امضا شد.
این تفاهم‌نامه که با تمرکز بر توسعه سامانه «هولوباکس تعاملی سه‌بعدی» منعقد شده است، گامی نوین در راستای تحقق اهداف هوشمندسازی صنعت بانکداری و ارتقای تجربه مشتریان محسوب می شود.
سامانه هولوباکس تعاملی، با بهره گیری از فناوری های پیشرفته همچون نمایش هولوگرافیک و الگوریتم های هوش مصنوعی، به سیستم بانکی این امکان را می دهد که اطلاعات را به‌صورت سه بعدی و جذاب نمایش داده و خدمات نوآورانه ای ارائه کنند. این تکنولوژی همچنین با پشتیبانی از دستیارهای مجازی و پاسخگویی هوشمند، تجربه ای متفاوت در تعامل با مشتریان خلق می کند.
این تفاهم همکاری سه جانبه که با امضای وحید شاه منصوری رییس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، مصطفی درجزی مدیرعامل شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند و مسعود پشمچی مدیرعامل گروه داده پردازی پارسیان رسمیت یافت، علاوه بر کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری، می تواند در صنایع دیگری مانند آموزش، پزشکی و بازاریابی نیز تحولی بزرگ ایجاد کند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا