برندهای خارجی
موج اخراج در جنرال موتورز؛ شرکت به دنبال مهندسان هوش مصنوعی میرود

جنرال موتورز بیش از ۶۰۰ نفر از کارکنان بخش فناوری اطلاعات خود را اخراج کرده و همزمان بهدنبال جذب نیروهایی با مهارتهای پیشرفته در حوزه هوش مصنوعی است؛ اقدامی که نشان میدهد این خودروساز آمریکایی بازسازی گستردهای را برای ورود به «عصر هوش مصنوعی» آغاز کرده است.
به گزارش توسعه برند؛ جنرال موتورز بیش از ۱۰ درصد از کارکنان حقوقبگیر بخش فناوری اطلاعات خود، معادل حدود ۶۰۰ نفر، را اخراج کرده است؛ تصمیمی که شرکت آن را بخشی از برنامه «تحول سازمان فناوری اطلاعات» برای آینده توصیف میکند.



