توسعه برند پلاس

مصطفی طهماسبی، مدیر ارشد توسعه فروش آفلاین دیجی‌پی: رویکرد نوآورانه برای تسهیل خرید با خدمات اعتباری

مصطفی طهماسبی مدیر ارشد توسعه فروش آفلاین دیجی‌پی در نمایشگاه ریتیل‌شو تاکید کرد: دیجی پی به دنبال گسترش همکاری های تجاری و توسعه شبکه فروش آفلاین است.

به گزارش توسعه برند- محدثه مدنی، نمایشگاه ایران ریتیل‌شو به عنوان بستری برای شبکه‌سازی و هم‌افزایی شرکت‌ها، میزبان حضور فعال دیجی‌پی بود. مصطفی طهماسبی، مدیر ارشد توسعه فروش آفلاین دیجی‌پی، در مصاحبه‌ای اختصاصی به تشریح اهداف و برنامه‌های دیجی‌پی در این نمایشگاه پرداخت.

طهماسبی در ابتدا با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی در نمایشگاه ریتیل‌شو، آن را فرصتی مناسب برای آشنایی با همکاران و ایجاد هم‌افزایی بین شرکت‌ها دانست. وی افزود که دیجی‌پی امسال با هدف توسعه شبکه فروش آفلاین خود، در این نمایشگاه حضور یافته است.

مدیر ارشد توسعه فروش آفلاین دیجی‌پی، با بیان اینکه ماموریت این مجموعه تسهیل فرایند پرداخت است، گفت: «ما به دنبال این هستیم که با توجه به شرایط کشور، مردم بتوانند خرید آسان‌تری را تجربه کنند. برای تحقق این هدف، برنامه‌های مختلفی برای ارائه تسهیلات به کسب‌وکارها و سازمان‌ها در نظر گرفته‌ایم.»

طهماسبی در ادامه به معرفی سرویس‌های جدید دیجی‌پی پرداخت.

وی گفت که این مجموعه به کسب‌وکارها امکان پرداخت وام تا سقف ۲ میلیارد تومان را می‌دهد و همچنین امکان فعال‌سازی فروش اعتباری آنلاین از طریق درگاه پرداخت هوشمند را برای آن‌ها فراهم کرده است. علاوه بر این، دیجی‌پی با ارائه راهکارهای مختلف، امکان فروش اعتباری در فروشگاه‌های حضوری را نیز مهیا کرده است. کیف پول دیجیتال دیجی‌پی نیز برای تسهیل فرایند خرید کسب‌وکارها در دسترس قرار گرفته است.

در بخش سرویس‌های سازمانی، طهماسبی به ارائه اعتبار سازمانی به پرسنل سازمان‌ها و همچنین فعال‌سازی کیف پول سازمانی برای پرداخت هزینه‌های روزمره سازمان‌ها اشاره کرد.

طهماسبی در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد که هدف اصلی دیجی‌پی تسهیل فرایند پرداخت و ایجاد امکان خرید آسان‌تر برای مردم است. وی افزود: «اعطای وام ساده‌تر به مردم، اصلی‌ترین هدف ما در دیجی‌پی است.»

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا