توسعه برند پلاس

مدیر مارکتینگ زرین‌پال: از بحران‌ها نردبان می‌سازیم!

بهار بهبودی، مدیر مارکتینگ زرین‌پال، در رویداد هدلاین با بیان اینکه “در زرین‌پال بحران را معادل فرصت می‌دانیم” ، به تشریح استراتژی‌های این شرکت برای تبدیل چالش‌ها به فرصت‌های رشد پرداخت.

به گزارش توسعه برند- محدثه مدنی، بهار بهبودی، مدیر مارکتینگ زرین‌پال، در تاریخ  ۲۸ آبان ۱۴۰۳، از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در سالن همایش‌ دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری دانشگاه سخنرانی خود با موضوع “رشد در دل بحران” به بررسی استراتژی‌های زرین‌پال در مواجهه با چالش‌های مختلف پرداخت.

بهار بهبودی مدیر مارکتینگ زرین‌پال
بهار بهبودی مدیر مارکتینگ زرین‌پال

او با اشاره به فیلترینگ، قطع اینترنت و تغییرات رگولاتوری به عنوان نمونه‌هایی از بحران‌های مختلف، تاکید کرد که زرین‌پال همواره با اتخاذ رویکردی فعال و ارتباطی، از این چالش‌ها برای تقویت جایگاه برند و رشد کسب‌وکار خود استفاده کرده است.

بهبودی با بیان اینکه “کلید رشد، حرکت داوطلبانه به سمت فعالیت‌های ارتباطی است که جایگاه ما را تثبیت می‌کند”، افزود: “ما در زرین‌پال معتقدیم که باید با اتخاذ یک رویکرد فعال و ارتباطی، از بحران‌ها برای تقویت جایگاه برند و رشد کسب‌وکار خود استفاده کنیم.”

او در ادامه به تشریح اقدامات زرین‌پال در مواجهه با بحران‌های مختلف پرداخت و با اشاره به کمپین‌های ارتباطی، آموزش‌های مالیاتی و وبینارهای برگزار شده، تاکید کرد که این اقدامات نقش مهمی در تقویت جایگاه برند زرین‌پال و افزایش اعتماد مشتریان داشته است.

بهبودی در پایان سخنرانی خود با تاکید بر اهمیت ساخت هویت برای برند، خاطرنشان کرد: “ما باید برای خودمان هویت بسازیم و فقط به فکر رشد نباشیم. ما باید به دنبال این باشیم که در ذهن مخاطب به عنوان برندی مطمئن و همراه شناخته شویم.”

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا