توسعه برند پلاس

مدیرعامل پادرو در بیزینس سامیت ۲۰۲۵: کسب‌وکارها باید در عصر فیلترینگ بر توانمندی‌های درونی تمرکز کنند

در رویداد بیزینس سامیت ۲۰۲۵ که امروز ۱۷ اردیبهشت در تهران برگزار شد، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو، با اشاره به تجربه صفر شدن درآمد این شرکت در مهر ۱۴۰۱، چهار چالش اصلی فیلترینگ برای کسب‌وکارها را تشریح کرد و راهکارهای عبور از این بحران را ارائه داد.

به گزارش توسعه برند، پورپزشک در این رویداد با موضوع “زندگی در عصر فیلترینگ”، چالش‌های اصلی کسب‌وکارها در شرایط فیلترینگ را کاهش دسترسی به مخاطب، اختلال در ارتباطات، برهم خوردن چرخه فروش و افزایش هزینه‌ها عنوان کرد.

 

مدیرعامل پادرو با اشاره به تجربه این شرکت گفت: “در مهر ۱۴۰۱ درآمد ما به صفر مطلق رسید، اما با تمرکز بر توانمندی‌های درونی و بازطراحی فرایندها توانستیم در اردیبهشت به سطح درآمدی شهریور سال گذشته بازگردیم.”

 

وی با تشبیه کسب‌وکار به یک موجود زنده افزود: “کسب‌وکار نمی‌تواند هر روز در اوج باشد. باید به آن فرصت ریکاوری داد و در یک افق بلندمدت به رشد پایدار اندیشید.”

پورپزشک تنها راز بقا در شرایط فعلی را حرفه‌ای رفتار کردن دانست و تأکید کرد: “پیش‌بینی رخدادهای احتمالی و آمادگی برای مواجهه با آن‌ها، رعایت اخلاق کسب‌وکار و توجه به توسعه ظرفیت‌های درونی، کلیدهای موفقیت در شرایط محدودیت هستند.”

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا