مدیرعامل موسسه مطالعات توسعه و رقابت: پرونده شکایت «۱۰۰۰ سیمکارت» تپسی علیه اسنپ
مدیرعامل موسسه مطالعات توسعه و رقابت: پرونده شکایت «۱۰۰۰ سیمکارت» تپسی علیه اسنپ در مرحله جبران خسارت است؛ استراتژی تپسی این بود که با تاخیر برای طلب خسارت اقدام کند.
به گزارش توسعه برند به نقل از دیجیاتو، محمدمهدی جعفریان، مدیرعامل موسسه مطالعات توسعه و رقابت که مشاور تپسی در شکایت موسوم به «۱۰۰۰ سیمکارت» علیه اسنپ بوده، میگوید این پرونده در مرحله جبران خسارت از سوی اسنپ است.
به گفته جعفریان، با اقدام ضدرقابتی اسنپ میانگین نرخ لغو سفر تپسی به شدت بالا رفته بود و در شهرهایی که تپسی به تازگی وارد شده بود، مداخله اسنپ آسیبهای جدیتری به رقیبش وارد کرد.
او توضیح داد که در لایحه نوشتهشده از سوی این موسسه، نشان داده شده که علت کاهش سفرهای تپسی مستقیما به دلیل مداخله اسنپ بوده است.
جعفریان درباره الگوی مداخله اسنپ گفت:
«لغو سفرهای تپسی از هشت صبح شروع میشد و حدود ساعت پنج عصر تمام میشد که دقیقا در محدوده ساعت کاری شرکتها بود.»