برندهای خارجی

قدرت‌نمایی برند سیلزفورس در آسیا: سرمایه‌گذاری میلیاردی در هوش مصنوعی سنگاپور

غول نرم‌افزاری سیلزفورس اعلام کرد طی پنج سال آینده یک میلیارد دلار در سنگاپور سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا با توسعه پلتفرم هوش مصنوعی Agentforce، نیروی کار دیجیتال این کشور را تقویت کند؛ اقدامی که می‌تواند چالش‌های نیروی انسانی در سنگاپور را کاهش دهد.

به گزارش توسعه برند، سیلزفورس قصد دارد طی پنج سال آینده یک میلیارد دلار در سنگاپور سرمایه‌گذاری کند تا استفاده از پلتفرم توسعه عامل هوش مصنوعی خود، Agentforce را گسترش دهد.

این شرکت مدعی است که Agentforce می‌تواند با ایجاد “نیروی کار دیجیتال” که ترکیبی از انسان و عامل‌های هوش مصنوعی خودمختار است، به حل مشکلات نیروی کار در سنگاپور کمک کرده و توانمندی شرکت‌ها و نیروی کار این کشور را افزایش دهد.

این طرح در ادامه تعهد اخیر ۵۰۰ میلیون دلاری در عربستان سعودی و سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری دیگر در آرژانتین توسط این غول نرم‌افزار ابری برای گسترش خدمات هوش مصنوعی و ابری، از جمله Agentforce، صورت می‌گیرد.

سیلزفورس نزدیک به دو دهه است که در سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند و در سال ۲۰۱۹ اولین مرکز تحقیقات هوش مصنوعی خارج از کشور خود را در این کشور راه‌اندازی کرد. هواپیمایی سنگاپور، گرب، ام۱، گروه فیرپرایس و اوشن نتورک اکسپرس از جمله مشتریان این شرکت در سنگاپور هستند.

این غول CRM همچنین اعلام کرد قراردادی با هواپیمایی سنگاپور برای یکپارچه‌سازی Agentforce، لایه هوش مصنوعی Einstein در Service Cloud و Data Cloud در سیستم مدیریت موارد مشتریان این شرکت هواپیمایی امضا کرده است. این دو شرکت همچنین قصد دارند راهکارهای هوش مصنوعی برای خطوط هوایی را در مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سیلزفورس توسعه دهند.

سیلزفورس مدتی است که تمرکز خود را بر هوش مصنوعی دو چندان کرده است. گزارش‌ها حاکی است این شرکت در حال کاهش بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیروی کار خود است، در حالی که حدود ۲۰۰۰ نفر را برای فروش محصولات جدید هوش مصنوعی استخدام می‌کند.

به گزارش تک‌کرانچ، سایر غول‌های فناوری آمریکایی نیز به شدت در جنوب شرق آسیا سرمایه‌گذاری می‌کنند. آمازون وب سرویسز در ماه مه گذشته اعلام کرد ۹ میلیارد دلار تازه طی پنج سال آینده در سنگاپور برای توسعه زیرساخت‌ها و خدمات ابری سرمایه‌گذاری خواهد کرد. مایکروسافت نیز سال گذشته اعلام کرد طی چهار سال آینده ۲.۲ میلیارد دلار در مالزی و ۱.۷ میلیارد دلار در اندونزی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا