وب گردی

غیبت دوباره ستاره پرسپولیس در بازی آینده

تیوی بیفوما دیدار با گل‌گهر را هم از دست داده است.

تیوی بیفوما دیدار با گل‌گهر را هم از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیوی بیفوما مهاجم تیم پرسپولیس همچنان روزهای مبهم و عجیبی را پشت سر می‌گذارد و در شرایطی که هواداران پرسپولیس در انتظار بازگشت او بودند اما این بازیکن همچنان در تمرینات تیمش غایب است و امکان همراهی این تیم را در دیدار با گل‌گهر نخواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، آخرین حضو بیفوما در ترکیب پرسپولیس به دیدار فجرسپاسی برمیگردد و این بازیکن سپس با مصدومیت از ترکیب تیمش دور شد و حالا همه در انتظار سرنوشت او هستند.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ توضیحی هم در مورد غیبت تیوی بیفوما در تمرینات ارائه نکرده است.

۲۵۸۲۵۸

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا