عرضه برند ریورسانگ در بازار دیجیتال ایران
شرکت توسعه تجارت تیبافناور به عنوان نماینده رسمی و انحصاری برند ریورسانگ در ایران،جدیدترین محصولات حوزه موبایل اکسسوری ریورسانگ را به بازار معرفی و عرضه کرده است.
به گزارش توسعه برند، دکتر احسان تمیس مدیرتحقیق و توسعه شرکت توسعه تجارت تیبافناور، شهرفافا روز سه شنبه در آیین رونمایی از برند “ریور سانگ” در ایران افزود: ریورسانگ به عنوان برندی مطمئن با تکیه بر فناوری و کیفیت تجربه متفاوتی را به همراه می آورد.
وی با بیان اینکه رسانه ها نقش کلیدی و جدی در شناختن برند در جامعه دارند گفت: امیداوریم با همراهی رسانهها ریورسانگ جز محبوبترین و معتبرترین برندهای تکنولوژی در کشور باشد.
تمیس ادامه داد: چیزی که به رشد یک برند کمک می کند ،خدمات پس از فروش است،در این زمینه همکاری با یک شرکت داریم که علاوه بر گارانتی، یک سری خدمات مازاد برای خدمات پس از فروش جهت داشتن تجربه خوب و لذت بخشی را به برند ارائه خواهند داد.
وی بیان کرد: ریورسانگ طیف گسترده ای از گوشی موبایل، لوازم جانبی، ساعت هوشمند و دوربین سبک هوشمند دیجیتال دارد که امیدواریم به زودی بقیه محصولاتشم وارد بازار شود.
وی ادامه داد: تمام محصولات ریورسانگ با بالاترین استانداردهای جهانی ارایه می شود و از نظر کیفیت ،کیفیت بسیار خوبی دارد.
هادی پروان نیز در این آیین در خصوص استراتژی مارکتینگ ریورسانگ در ایران گفت: حدود دو سال است که در این خصوص کار کرده ایم، شش تا ۹ماه طول کشید که ریورسانگ بازار و پتانسیل های موجود در ایران را مطالعه کند تا وارد بازار ایران شود.
وی بیان کرد: حدود سه ماه نیز زمان برد تا با نماینده و شرکت های مختلف وارد مذاکره شدیم تا اینکه توانستیم با شرکت توسعه تجارت تیبافناور به توافق برسیم و کار را در ایران شروع کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۶تا۸ ماه به صورت پایلوت این محصول در استان های فارس و اصفهان به بازار عرضه شد گفت: در حال حاضر با خیال راحت میتوانیم با بازتابی که از بازار داشتیم، گارانتی ارائه دهیم.
وی افزود: بعد از موفقیت در بازار فارس و اصفهان، در حال حاضر این محصول را وارد بازار تهران نیز شده است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های صورت گرفته در خصوص ورود و توسعه این برند در ایران بر اساس استاندارد های شرکت ریورسانگ و استانداردهای آکادمیت و تحقیقات بازار یابی انجام شده است.
وی یادآور شد: این مجموعه قبلا بر روی لب تاب گارانتی داده است و الان نیز بر روی ساعت هوشمند، شارژر و کابل گارانتی ارائه می دهد، ما نیز بر روی شارژر و کابل لایف تایم گارانتی می دهیم.
وی در خصوص مزیت رقابتی برند ریورسانگ در ایران گفت: اول از همه یک برند جدید است و حاشیه سود بالا، کیفیت بسیار بالا و قابل اعتماد، خدمات پس از فروش عالی، هم خوانی با تمام محصولات IOS و اندروید و دفترچه راهنمای فارسی را دارا است.
وی با بیان اینکه استراتژی فضای آنلاین و استراتژی فضای آف لاین داریم افزود: استراتژی آنلاین ما تولید تصاویر ویدئویی با کیفیت، تبلیغات بنری، کلیکی، سوشال مدیا است، همچنین استراتژی برای فضای آف لاین نیز از قبیل حضور در کمپین ها،برند شاپ، بنرهای خیابانی و مال ها است.
هادی پروان در این آیین در پرسش و پاسخ به خبرنگار توسعه برند در خصوص برند بوک و تغییر استراتژی های مارکتینگ و برندینگ در ایران گفت: برند بوک یک موجود زنده است و اگر تغییر نکند بدون شک می میرد، این ادبیات بین شرکت ما و ریورسانگ وجود دارد و هر کجا لازم باشد انعطافی ایجاد شود، انعطاف ایجاد می شود، بر اساس فرهنگ هر کشور قابل تغییر است.
وی همچنین در خصوص سهم بازار این برند نیز افزود: این کالا به غیر از محصولاتی که برای آنالیز بازار به فروش رسیده، در بدو معرفی به بازار است و در حال حاضر ۱۰۰ سایت محصولات این برند را عرضه می کنند،در حال حاضر بازخوردهای خوبی از مصرف کنندگان و بازار داشتیم.
پایان