وب گردی

شریفی: دوران مصدومیت در اسنپ کار می‌کردم/ برای پرچم ایران می‌جنگیم

دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه‌برداری آسیا گفت: پیش از مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۵ جهان در نروژ مصدوم شدم و مدتی دور از تمرینات بودم، در آن دوران برای گذران زندگی اسنپ کار می‌کردم.

به گزارش توسعه برند، آیت شریفی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازگشت خود به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: چندی پیش در اردوی اردبیل زیر نظر بهداد سلیمی تمرین کردم و بعد از ماه‌ها دست به وزنه شدم. روند بهبودی من در حال طی شدن است و امیدوارم بتوانم تا بازی‌های آسیایی ناگویا و جهانی ۲۰۲۶ به شرایط ایده‌آل برسم. تمام تلاشم این است که در مسابقات پیش رو با کسب بهترین نتیجه، پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورم.

“”توسعه برند را در بله و سروش پلاس دنبال کنید””

قهرمان فوق‌سنگین آسیا ادامه داد: در ایران ترافیک دسته فوق سنگین داریم و اختلاف رکوردی ما به ویژه در مجموع به کیلوها بستگی دارد. یک رقابت سخت در وزنه‌برداری شکل گرفته که برای من و دیگر ملی‌پوشان بسیار موثر است. از دل این رقابت علیرضا یوسفی بیرون آمد که رکورد دوضرب جهان را به نام ایران کرد.

وی در خصوص برونداد این رقابت و آینده سکوی دسته فوق‌سنگین جهان گفت: به نظر من برنده رقابت درون اردویی دسته فوق‌سنگی، می‌تواند فاتح سکوی جهانی و المپیک باشد. من امیدوارم رکوردهای سه‌گانه این دسته در تابلوی جهانی به نام ایران ثبت شود.

شریفی که پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ در تمرینات مصدوم شده بود، خاطر نشان کرد: مصدومیتم بر روند کاری من تاثیر گذاشته اما با استفاده از تجربه بزرگان وزنه‌برداری مانند بهداد سلیمی سرمربی تیم و سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون به تخته رقابت باز می‌گردم.

وی گفت: یک سال از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گذشته است اما کسی به فکر پاداش عنوان قهرمانی من در آن مسابقات نیست. متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که مسئولان فقط در روز کسب مدال پیام می‌دهند و بعد از آن همه چیز فراموش می‌شود. من زندگی متاهلی دارم و تنها شغل من ورزش است و باید از این راه کسب درآمد کنم.

پولادمرد وزنه‌برداری ایران افزود: در زمان مصدومیت در اسنپ کار می‌کردم و این کار عار نیست، اما سئوالم این است که وقتی قهرمان آسیا شدم چرا نباید پاداش آن را دریافت کنم؟ از فدراسیون و شخص دکتر انوشیروانی نهایت تشکر را دارم زیرا در دوران مصدومیتم حمایت لازم را از من داشت و حق و حقوقم را پرداخت کرد.

حضور در کنار مردم از دیگر موضوعات مورد بحث شریفی بود. وی در این خصوص گفت: ما سرباز وطنیم و برای پرچم ایران می‌جنگیم. تا هر زمان که لازم باشد در میدان می‌مانیم و در کنار مردم خواهیم ماند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا