برندهای خارجی

سایه شبهه بر ایکس؛ فرار تبلیغ‌کنندگان، زنگ خطر برای کسب‌وکار ماسک

موج نگرانی‌های امنیتی در پلتفرم ایکس، باعث شده تا بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم رویگردان شوند. این امر می‌تواند تأثیر مستقیمی بر مدل کسب‌وکار ایکس و درآمدهای آن داشته باشد.

به گزارش توسعه برند به نقل از فارس، طبق گزارش جدیدی از Kantar، شرکت مطالعات بازار انگلیسی، مشکلات تبلیغاتی ایکس قرار است به مراتب بدتر شود. این شرکت دریافت که ۲۶ درصد از بازاریابان قصد دارند در سال آینده هزینه‌های خود را در این شبکه اجتماعی کاهش دهند و اعتماد تبلیغ‌کنندگان به آن بسیار پایین است.
گزارش Kantar که بر اساس مصاحبه با ۱۸۰۰۰ مصرف‌کننده و ۱۰۰۰ بازاریاب از سراسر جهان تهیه شده است، تأکید می‌کند که کسب‌وکار تبلیغاتی ایکس از زمان تصاحب شرکت توسط ایلان ماسک تا چه حد کاهش یافته است. در طول یک سال و نیم گذشته، این پلتفرم شاهد توقف یا کاهش هزینه‌های تبلیغاتی بسیاری از تبلیغ‌کنندگان برجسته بوده‌است.

به نقل از ورج، ماسک همچنین تبلیغ‌کنندگان را با گفتن این جمله که برندهایی که نگران گفتار نفرت‌انگیز هستند«بروند به جهنم» خشمگین کرده است. او همچنین تبلیغ‌کنندگان را به اخاذی متهم و از برخی شرکت‌ها شکایت کرده‌است. قابل توجه است که Kantar دریافت که تنها ۴ درصد از بازاریابان معتقدند ایکس برای برندها ایمن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا