برندهای خارجی

سامسونگ با هنر خیابانی، دنیای موبایل را متحول کرد

سامسونگ با استفاده از هنر خیابانی و یک اتوبوس تاشو، مرزهای تبلیغات را در لندن جابه‌جا کرد. این کمپین خلاقانه، نشان‌دهنده‌ی رویکرد نوآورانه سامسونگ برای معرفی محصولات جدید است.

به گزارش توسعه برند به نقل از زومیت، این شرکت برای جشن‌گرفتن عرضه‌ی گوشی‌های جدید گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، یک اتوبوس را در منطقه‌ی Old Street شمال‌شرق لندن، تا کرده است.

سامسونگ برای تبلیغ گوشی‌های جدیدش از اتوبوس واقعی استفاده نکرده است. این اثر هنری غول‌پیکر را هنرمندی به نام کاسپار فیلیپس با استفاده از مواد بازیافتی اتوبوس‌های واقعی لندن ساخته است.

ابعاد اتوبوس تاخورده‌ی سامسونگ ۶ در ۶٫۲ متر است و بخش عقب آن، ۶ متر از سطح زمین فاصله دارد. ساخت این اتوبوس حدود دو ماه طول کشید.

سامسونگ علاوه‌بر اتوبوس عجیب‌وغریب تاشده، در راستای پروژه‌ی هنری خود با نام Fold Town، آثار هنری دیگری با مضمون تاخوردن در منطقه‌ی Old Street نصب کرده است که ازجمله می‌توان به نیمکت تاخورده، کیوسک تلفن قرمز تاخورده و چراغ‌قوه‌ی تاخورده‌ی سه‌متری اشاره کرد.

سامسونگ در کمپین تبلیغاتی خود با همکاری سازمان حمل‌ونقل لندن (TfL)، نام ایستگاه متروی Old Street را موقتاً به Fold Street تغییر داده است. این اولین‌باری نیست که شرکت کره‌ای و TfL تغییرات موقتی در متروی لندن ایجاد می‌کنند؛ اوایل سال جاری برای تبلیغ قابلیت Circle to Search، نقشه‌ی متروی این شهر بازطراحی شده بود.

blank

آنیکا بیزون، مدیر بازاریابی سامسونگ می‌گوید: «به Fold Town خوش آمدید! برای جشن‌گرفتن ورود سری جدید گلکسی Z، می‌خواستیم با مجموعه‌ای از اقدامات غیرمنتظره، ازجمله تغییرنام Old Street به Fold Street، شرق لندن را زیر و رو کنیم.»

طبق اعلام سامسونگ، چیدمان هنری Fold Town تا ۲۷ جولای (۶ مرداد ۱۴۰۳) برپا خواهد بود. گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ نیز پس از دو هفته پیش‌فروش، امروز رسماً عرضه شدند.

قیمت گوشی جدید گلکسی زد فلیپ ۶ از ۱۰۴۹ پوند و گلکسی زد فولد ۶ نیز از ۱۸۰۰ پوند شروع می‌شود. هر دو مدل پایه از این گوشی‌ها، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا