برندهای ایرانی
دکتر کاظم پور: بهپخش موتور محرک فروش است
دکتر ارسلان کاظم پور مدیرعامل شرکت وبشهر در نشست همافزایی شرکتهای شوینده گروه وبشهر با شرکت بهپخش با تاکید بر اهمیت نقش بهپخش بهعنوان موتور محرک فروش، خواستار ایجاد همافزایی بیشتر میان شرکتهای تولیدی و بهپخش شد و بر لزوم تدوین برنامههای مشترک برای افزایش سهم بازار تاکید کرد.
به گزارش توسعه برند، نشست همافزایی شرکتهای شوینده گروه وبشهر با شرکت بهپخش با حضور دکتر ارسلان کاظمپور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، دکتر اصغری عضو هیئتمدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع وبشهر، مظفری سرپرست معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی و مدیران عامل شرکتهای مدیریت صنعت شوینده، بهپخش، پاکسان، گلتاش و ساینا برگزار شد.