اقتصادی
دست رد چین به آمریکا
جنرال موتورز برای اولین بار از سال ۲۰۰۹، خودروهای کمتری در چین نسبت به ایالاتمتحده فروخت زیرا مصرفکنندگان در بزرگترین بازار خودروی جهان برندهای داخلی را انتخاب میکنند.
به گزارش پایگاه خبری توسعه برند، تحویل جنرال موتورز در سال گذشته در چین حدود ۹ درصد کاهش یافت و به ۲.۱ میلیون رسید، در حالی که طبق اعلام شرکت، فروش ایالاتمتحده با ۱۴ درصد افزایش به ۲.۵۹ میلیون رسید.
طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز از سال ۲۰۱۷ در چین افت کرده است و این زمانی بود که ۴.۰۴ میلیون دستگاه خودرو تحویل داد که تقریبا دو برابر مجموع سال گذشته بود.
پایان
منبع