برندهای ایرانی

دانشگاه شیراز در مسیر گسترش برند دانشگاه/ افتتاح فروشگاه دست‌ساخته‌های هنری

با هدف “گسترش برند” دانشگاه شیراز و تقویت روحیه امید و خودباوری دانشجویان، گالری “ارم” افتتاح شد.

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز سه شنبه در حاشیه افتتاح این گالری گفت: ارم گالری، به‌دنبال اجرای طرح جامع هویت سازمانی دانشگاه شیراز و با هدف این فروشگاه با هدف ایجاد و گسترش برند دانشگاه و تقویت روحیه‌ امید و خودباوری دانشگاهیان، با تأکید بر کارآفرینی و توسعه‌ کسب‌وکار و اشتغال دانشجویان به‌عنوان بخشی از زیست‌بوم کسب‌وکار دانشجویی دانشگاه شیراز و به‌همت روابط‌عمومی دانشگاه با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی راه‌اندازی شد.

توسعه برند به نقل از ایلنا، حامد تقوایی ادامه داد: در مراحل فراخوان آغاز به کار این فروشگاه بیش ‌از یکهزار محصول دانشجویی، در مرحله فراخوان به فروشگاه دانشگاه شیراز ارائه شد و از امروز در نبش کوچه ۵ بلوار ارم افتتاح شد.

وی افزود: ارم گالری، محصولات هنری و صنایع دستی از دست‌ساخته‌های دانشگاهیان دانشگاه شیراز را در معرض بازدید و فروش گذاشته و محصولات موردنیاز دانشگاهیان را هم در قالب تولیدات مرغوب با نام، لوگو و تصاویر دانشگاه شیراز در این فروشگاه ارائه می‌کند.

تقوایی ادامه داد: بیش‌از هزار محصول دانشجویی، در مرحله‌ی فراخوان، به فروشگاه دانشگاه شیراز ارائه شده که در حال افزایش است.

تولید محصولات غذایی و سلامت‌محور در مرحله دوم راه‌‌اندازی فرشگاه دانشگاه شیراز

وی از مرحله دوم راه‌‌اندازی فرشگاه دانشگاه نیز خبر داد و گفت: در مرحله‌ی دوم راه‌اندازی فروشگاه دانشگاه برآنیم تا به سراغ محصولات سلامت‌محور و مواد غذایی برویم. همچنین به‌زودی امکان نمایش و فروش اینترنتی محصولات ارم‌گالری از طریق وب‌سایت فروشگاه فراهم خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه شیراز با بیان اینکه، فروشگاه دانشگاه شیراز پیرو منویات مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف در سال جهش تولید با مشارکت مردم راه‌اندازی شده است، ضمن دعوت از عموم مردم و مسؤولان به‌ویژه دانشگاهیان استان فارس برای بازدید از این فروشگاه، خواستار حمایت از محصولات هنری دانشجویان به‌عنوان کالای ارزشمند داخلی و تولید ایرانی شد.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای رونق‌بخشی این فروشگاه و حمایت هرچه بیش‌تر از دانشجویان تولیدکننده نیز پرداخت و گفت: در این زمینه، بخشی از هدایای نقدی که در برنامه‌های مختلف دانشگاه اهدا می‌شده است، درقالب بن خرید از این فروشگاه جایگزین خواهد شد؛ همچنین در مکاتباتی که با نهادهای مختلف صورت گرفته است، این فروشگاه برای طراحی و تأمین وسایل موردنیاز سازمان‌ها معرفی شده و اعلام آمادگی کرده است.

تقوایی در پایان از مهدی ارجمند، عضو هیئت‌علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز و مشاور و دستیار امور هنری خود و همچنین کارکنان مجموعه روابط‌عمومی دانشگاه شیراز برای راه‌اندازی این فروشگاه قدردانی کرد و از تمام دانشجویان هنرمند خواست تا از این ظرفیت برای نمایش و  فروش آثار خود استفاده کنند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا