برندهای ایرانی
حمایت تپسی از تولید داستانهای آموزشی محیط زیستی برای کودکان

تپسی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست، گامهای متعددی برداشته است. یکی از این اقدامات، تمرکز بر آموزش مسائل زیستمحیطی به کودکان است که با همکاری نشریه قلک، ویژه گروه سنی ۳ تا ۷ سال، به مرحله اجرا رسیده است.
به گزارش توسعه برند؛ در صفحاتی از سه شماره اخیر این نشریه، با حمایت شرکت تپسی داستانهایی در خصوص روشهای حفاظت از محیط زیست منتشر شده و قرار است در شماره بعدی این ماهنامه نیز داستان دیگری با محوریت محیط زیست انتشار یابد.
اهمیت معاینه فنی
در روزهایی که آلودگی هوا به دفعات موجب تعطیلی مدارس میشود، در نشریه قلک قصهای در این خصوص منتشر شده که به کودکان میآموزد برای کمک به کاهش آلودگی هوا، مراجعه منظم جهت معاینه فنی خودرو ضرورت دارد.