توسعه برند پلاس

حاج حسین قنطار در نشست خبری برند نالینو: پیشرو در صنعت ظروف آشپزخانه با نوآوری و تاکید بر سلامت

در نشست خبری نالینو با موضوع تحول با هوش مصنوعی، حاج حسین قنطار، مدیرعامل این مجموعه، با اشاره به تاریخچه فعالیت و نوآوری‌های این برند از سال ۱۳۳۸، از تولید اولین ظروف پرسی تا ارائه ظروف چدن، بر پیشگامی نالینو در صنعت ظروف آشپزخانه و تعهد به سلامت مصرف‌کنندگان تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به نقش رسانه‌ها در معرفی محصولات با کیفیت، به اهمیت استفاده از ظروف سالم و مغذی در زندگی روزمره پرداخت.

نشست خبری نالینو با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران این مجموعه، با سخنرانی حاج حسین قنطار، مدیرعامل نالینو، آغاز شد. در ادامه، محمد قنطار، مدیر بازرگانی برند نالینو، دکتر ضیایی، مدیر پروژه هوش مصنوعی شرکت نالینو و دکتر صبری، مدیرعامل شرکت نوین آرکا و مشاور برندینگ نالینو به ایراد سخنرانی پرداختند. این نشست با موضوعات متنوعی از جمله چشم‌انداز آینده برند، استراتژی‌های بازاریابی و نقش هوش مصنوعی در صنعت تولید ظروف پخت و پز همراه بود.

حسین قنطار، مدیرعامل نالینو، وی ضمن خوشامدگویی به مدعوین، به تاریخچه فعالیت این برند از سال ۱۳۳۸ و نوآوری‌های آن در صنعت ظروف آشپزخانه اشاره کرد.

حاج حسین قنطار با بیان اینکه نالینو همواره در پی ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه بوده است، گفت:

«من اعتقاد دارم هر کاری باید از مسیر خودش جلو بره و مسیر رشد همه ما در تمام اصناف به دست رسانه‌ها انجام میشه. رسانه‌ها هستند که میتونن یک کاری رو بایسته و شایسته به جامعه معرفی کنند.»

وی با اشاره به اینکه خود را یک کارگر و فعال در حوزه تولید می‌داند تا یک سخنران، به سابقه خانوادگی این برند در صنعت ظروف آشپزخانه اشاره کرد و افزود:

«سبقه کاری ما در حوزه تولید ظروف آشپزخانه از سال ۱۳۳۸ شروع میشه که مرحوم ابوی ما بنیانگذار این کار بودند. بنده نسل دوم و آقا محمد نسل سوم این حوزه هستیم.»

از ظروف روحی تا چدن؛ سفر نوآوری نالینو

مدیرعامل نالینو در ادامه با تشریح روند تولید ظروف آشپزخانه در دهه‌های گذشته، به نوآوری‌های این برند در طول سالیان متمادی پرداخت:

«در گذشته ما ظروف آلومینیومی (روحی) تولید می‌کردیم. ما همیشه جلودار و پیشرو بودیم و کارهای نو را به جامعه معرفی می‌کردیم. کنترل کیفی از نظر من بسیار مهم است و برای سلامت جامعه باید از آشپزخانه شروع شود.»

وی با اشاره به مضرات استفاده از ظروف آلومینیومی و تفلون، افزود:

«ما در سال ۵۷ ظروفی را تولید کردیم که به راحتی خم نشه. با پرس‌های هیدرولیک برای اولین بار در کشور، ظروف پرسی را ایجاد کردیم. در سال ۷۴ ظروف نچسب تولید کردیم و در سال ۸۶ ظروف دایکست را به ایران آوردیم.»

حاج حسین قنطار با تاکید بر اهمیت سلامت و کیفیت در تولید ظروف، به معرفی ظروف چدن پرداخت و گفت:

«ما سه سال تحقیق کردیم که چرا در اروپا به ظروف چدن می‌گویند چدن. ما با آنالیز آلیاژهای چدن، توانستیم برای اولین بار در ایران ظروف چدنی واقعی با خواص حرارتی منحصر به فرد تولید کنیم.»

ویژگی‌های منحصر به فرد ظروف چدن

مدیرعامل نالینو در ادامه به ویژگی‌های بارز ظروف چدن اشاره کرد و گفت:

«این ظروف حرارت را به صورت یکنواخت پخش می‌کنند و دیر سرد می‌شوند، به همین دلیل در مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین غذا به صورت کامل مغز پخت می‌شود و نیاز به روغن ندارند و به همین دلیل برای سلامتی بسیار مفید هستند.»

حاج حسین قنطار با اشاره به اینکه ظروف چدن از چسبندگی مواد غذایی جلوگیری می‌کنند، افزود:

«این ظروف خاصیت تفلون را دارند، در حالی که از مقاومت بالایی در برابر خراش و ضربه برخوردار هستند. ما برای این ظروف ۲ سال خدمات بدون قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌ایم.»

در ادامه نشست خبری نالینو، محمد قنطار، مدیر بازرگانی این برند، به عنوان نسل سوم این خانواده، با اشاره به چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی نالینو، از تلاش‌های این مجموعه برای پیشتازی در صنعت ظروف آشپزخانه سخن گفت. وی با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت‌های خانوادگی در نسل‌های بعدی با مشکلاتی روبرو می‌شوند، تاکید کرد که حمایت پدر و همچنین بها دادن به نسل بعدی، رمز موفقیت نالینو بوده است.

محمد قنطار با بیان اینکه از زمانی که وارد مجموعه نالینو شده، همواره با دستور پدر، حاج حسین قنطار، به نوآوری و کیفیت توجه ویژه‌ای داشته است، افزود:

«ما در مجموعه نالینو همواره بر کیفیت محصولات تاکید داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا محصولی را به بازار عرضه کنیم که سرآمد باشد.»

وی همچنین با اشاره به اینکه نالینو امروز در بین برندهای جهانی حرف برای گفتن دارد، گفت:

«ما تنها تولید کننده ظروف چدنی با پوشش دیسکاور در ایران هستیم که ویژگی نچسب بودن را دارد و با توجه به مزایای آن، می‌تواند نقش مهمی در کاهش مصرف روغن و ارتقای سلامت جامعه ایفا کند.»

محمد قنطار، مدیر بازرگانی این برند نالینو
محمد قنطار، مدیر بازرگانی این برند نالینو

تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در نالینو

محمد قنطار با اشاره به اهمیت نوآوری، به تحولات دیجیتال در این برند نیز پرداخت. وی با بیان اینکه برند نالینو در سال ۹۶ ثبت و از سال ۹۷ تولید ظروف چدنی را آغاز کرده است، گفت:

«ما با فرهنگ‌سازی، سعی کردیم این محصول را به مردم معرفی کنیم و به آنها نشان دهیم که کیفیت و طعم واقعی غذا را می‌توان با این ظروف تجربه کرد.»

وی با اشاره به اینکه از زمان مطرح شدن بحث هوش مصنوعی، شخصاً به این موضوع علاقه‌مند شده و آن را در مجموعه پیگیری کرده، افزود:

«با مشورت با آقای دکتر ضیایی، مدیر پروژه هوش مصنوعی نالینو، تصمیم گرفتیم در سال ۱۴۰۳ از این فناوری در مجموعه‌مان بهره‌گیری کنیم.»

محمد قنطار در ادامه با اشاره به ایده “چی بپزم” که از سال ۹۷ به دنبال آن بوده است، گفت:

«ما به دنبال راه‌حلی بودیم تا مشکل انتخاب غذا را برای بانوان حل کنیم. خوشبختانه با استفاده از هوش مصنوعی، توانستیم رباتی را توسعه دهیم که با توجه به مواد غذایی موجود در منزل، پیشنهاد غذا می‌دهد و همچنین در زمینه رژیم غذایی و آموزش‌های سلامت‌محور نیز راهنمایی ارائه می‌کند.»

وی همچنین با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در کنترل کیفیت محصولات نالینو، گفت:

«ما با استفاده از ربات‌ها و سیستم‌های هوشمند، ضخامت یکنواخت محصولات را کنترل می‌کنیم و خطاهای انسانی را به حداقل می‌رسانیم. این فناوری در ایران نوظهور است و ما مفتخریم که در این زمینه پیشگام هستیم.»

خدمات پس از فروش و رضایت مشتری

محمد قنطار در پایان سخنان خود با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری، گفت:

«ما با ارائه دو سال گارانتی بی‌قید و شرط و سیستم خدمات پس از فروش حرفه‌ای، تلاش می‌کنیم تا مشتریان نالینو را راضی نگه داریم و این امر، یکی از عوامل اصلی رشد و پیشرفت برند ما بوده است.»

در ادامه نشست خبری نالینو با موضوع تحول با هوش مصنوعی، دکتر صبری، مشاور برندینگ نالینو و مدیرعامل شرکت نوین آرکا، با تاکید بر اهمیت هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی، به نقش این فناوری در توسعه کسب‌وکارها و تعامل بهتر با مشتریان اشاره کرد. وی با بیان اینکه نالینو در استفاده از فناوری‌های نوین پیشگام است، از بهره‌گیری این برند از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله تولید محتوا و کمپین‌های تبلیغاتی خبر داد.

نالینو، از سرآشپز هوشمند تا تحول در کسب‌وکار با هوش مصنوعی

دکتر صبری با اشاره به تغییرات گسترده در صنعت تبلیغات و افزایش بودجه این بخش، گفت:

«بودجه تبلیغات در سال ۲۰۲۴ به بیش از یک تریلیون دلار رسیده که ۶۷ درصد آن به بخش دیجیتال اختصاص دارد. این آمار نشان می‌دهد که استفاده از فضای مجازی و فناوری‌های نوین در حال توسعه است.»

وی با اشاره به اینکه هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۴ در ۳۵ درصد کسب‌وکارها استفاده شده و رشد ۳۸ درصدی داشته، تاکید کرد:

«اگر ما با این موج همراه نشویم، به مرور زمان از قافله عقب خواهیم ماند. هوش مصنوعی در تمام بخش‌های کسب‌وکارها، از تولید محتوا تا منابع انسانی و تولید، کاربرد دارد.»

دکتر صبری مهم‌ترین دستاورد هوش مصنوعی را تحلیل داده‌ها و شناخت مشتری دانست و گفت:

«هوش مصنوعی به ما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنیم و بر اساس تحلیل داده‌ها، رفتار کنیم. این امر برای هر کسب‌وکاری، از جمله تولیدکنندگان ظروف، بسیار حیاتی است.»

دکتر صبری، مشاور برندینگ نالینو و مدیرعامل شرکت نوین آرکا
دکتر صبری، مشاور برندینگ نالینو و مدیرعامل شرکت نوین آرکا

هوش مصنوعی در خدمت تبلیغات و بازاریابی

دکتر صبری با اشاره به اینکه هوش مصنوعی در تولید محتوا نیز نقش مهمی ایفا می‌کند، گفت:

«هوش مصنوعی در تولید محتوای متنی، گرافیکی و ویدیویی به ما کمک می‌کند و در بخش تبلیغات نیز، با شخصی‌سازی محتوا، تعامل ما با مشتریان را افزایش می‌دهد.»

وی سه دستاورد مهم هوش مصنوعی را این‌گونه برشمرد:

«افزایش رضایت و تجربه کاربری، هدفمندسازی تبلیغات و افزایش بهره‌وری کسب‌وکار از مهم‌ترین دستاوردهای هوش مصنوعی هستند. با افزایش بهره‌وری کسب‌وکار، می‌توان درصد موفقیت آن را در بلندمدت افزایش داد.»

دکتر صبری با اشاره به اینکه هوش مصنوعی در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی نیز موثر است، گفت:

«ما می‌توانیم با تحلیل داده‌ها در زمان واقعی، کمپین‌های تبلیغاتی را بهینه کنیم و از محتوای اختصاص داده شده به بهترین شکل استفاده کنیم.»

نالینو، پیشگام در استفاده از هوش مصنوعی

دکتر صبری با اشاره به پیشگامی نالینو در استفاده از فناوری‌های نوین، گفت:

«نالینو سال‌هاست که از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند و با کمک تیم‌های فناور، تلاش می‌کند تا این فناوری‌ها را توسعه دهد. این برند با سرآشپز هوشمند، تحولی نو در تعامل با مشتریان خود ایجاد کرده است.»

وی هدف از برگزاری این نشست خبری را ترغیب سایر صنایع به استفاده از هوش مصنوعی دانست و افزود:

«هدف ما این است که با کمک یکدیگر، این خبر به خوبی منتشر شود و سایر صنایع نیز از این فناوری بهره‌مند شوند. در شرایط سخت اقتصادی، استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند بهره‌وری کسب‌وکارها را افزایش دهد و به آن‌ها در گذر از بحران اقتصادی کمک کند.»

سرآشپز هوشمند نالینو

دکتر صبری با اشاره به ایده “سرآشپز هوشمند” نالینو گفت:

«آشپزی یکی از لذت‌های زندگی است و نالینو تلاش می‌کند با محصولات خود، این لذت را در کنار خانواده‌ها به ارمغان بیاورد. سرآشپز هوشمند نالینو با ارائه راهنمایی در مورد نحوه استفاده از ظروف چدنی و ارائه دستورهای غذایی مختلف، به تعامل بیشتر با مشتریان کمک می‌کند.»

وی در پایان با بیان اینکه در آینده، امکانات تصویری و صوتی نیز به سرآشپز هوشمند اضافه خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که این فناوری بتواند تعامل بیشتری با مخاطبان نالینو ایجاد کند.

نشست خبری برند نالینو
نشست خبری برند نالینو

پایان

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا