تیتر: HMD و بارسلونا: آغاز همکاری بلندمدت برای هیجانانگیز کردن طرفداران| +ویدئو
همکاری بین HMD و بارسلونا با هدف تولید محتوای جذاب و افزایش هیجان طرفداران در سالهای آینده ادامه خواهد داشت.
به گزارش توسعه برند، همکاری بین بارسلونا و HMD توسط «سائول پرگرینا»، آرایشگر «لمینه یامال»، ستاره ۱۷ ساله و آیندهدار تیم اسپانیایی فاش شده است. این آرایشگر در ویدیویی که توسط حساب رسمی HMD در یوتیوب منتشرشده و میتوانید در ادامه آن را مشاهده کنید، با نمایش لوگو HMD در کنار لوگوی بارسلونا روی سر یکی از مشتریان خود، این همکاری را اعلام کرد.
قرارداد بین HMD و بارسلونا برای سهسال برنامهریزی شده است و شرکت فنلاندی گوشیهای هوشمند خود را در ورزشگاه «المپیک کمپانی لوییس» که بازیهای بارسلونا درحالحاضر در آن برگزار میشود، تبلیغ خواهد کرد. همچنین زمانی که روند بازسازی ورزشگاه «نیوکمپ» به پایان برسد و این تیم بازیهای خود را در آن برگزار کند، تبلیغات گوشیهای HMD در آن نیز نمایش داده خواهد شد.
این همکاری همچنین در ادامه راه خود به سمت «محتوای دیجیتالی برای هیجانانگیزکردن طرفداران و بالانگهداشتن سطح بازیها» گسترش پیدا خواهد کرد.
باشگاه بارسلونا پیش از HMD با سایر شرکتهای حوزه موبایل نیز همکاری داشته است. پیش از HMD، شریک رسمی این باشگاه اوپو (Oppo) بود که در جریان آن شاهد گوشیهایی با تم بارسلونا از جمله F1 Plus و Reno 10x Zoom بودیم. اوپو همچنین اخیراً با یوفا همکاری کرده است تا گوشیهای خود را برای مسابقات لیگ قهرمان اروپا تبلیغ کند.
منبع: دیجیاتو