برندهای خارجی

تردز به دنبال جهانی شدن؛ آزمایش قابلیت “موضوعات داغ” در ژاپن

پس از موفقیت قابلیت نمایش موضوعات داغ در ایالات متحده، تردز اکنون این ویژگی را در ژاپن نیز آزمایش می‌کند. این اقدام نشان می‌دهد که متا قصد دارد این قابلیت را به تدریج در سایر کشورها نیز گسترش دهد. با این حال، سوالاتی در مورد فیلتر کردن محتواهای سیاسی در این بخش همچنان مطرح است.

توسعه برند به نقل از تک‌کرانچ؛ پس از راه‌اندازی قابلیت نمایش موضوعات داغ در ایالات متحده در اوایل امسال، اکنون تردز این ویژگی را در ژاپن نیز آزمایش می‌کند.

آدام موسری، مدیر اجرایی متا که مسئول اینستاگرام و تردز است، گفت: “بسیاری از افراد خارج از ایالات متحده خواستار ویژگی “موضوعات داغ” بوده‌اند و ما در حال کار برای گسترش آن به کشورهای دیگر هستیم. از این هفته، ما این ویژگی را در ژاپن با تعداد کمی از افراد شروع می‌کنیم.”

تردز به دنبال جهانی شدن؛ آزمایش قابلیت"موضوعات داغ" در ژاپن

متا می‌گوید ویژگی “موضوعات داغ” مکالمات در حال انجام را برجسته می‌کند، اما مشخص نکرده است که آیا موضوعات سیاسی را در این بخش فیلتر می‌کند یا خیر.

در حالی که این شبکه اجتماعی می‌گوید محتوای سیاسی را به طور فعال توصیه نمی‌کند، اما به دلیل ماهیت مکالمات در این پلتفرم، این ویژگی اغلب موضوعات سیاسی را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا