برندهای ایرانی

تبلیغات میدرول به درخواست کاربران آپارات ایجاد شد

تبلیغات میدرول گزینه مناسبی است تا بتوانند نظرات کابران را به خود جلب کنند. تبلیغات میدرول به درخواست کاربران آپارات ایجاد شده است تا در کنار تبلیغات پری‌رول و دیسکاوری بتوانند بستر بهتری را برای نمایش ویدیوهای شما به وجود آورد.

تبلیغات میدرول چیست؟

تبلیغات میدرول یا Mid-Roll Ads نوعی از تبلیغات ویدئویی است که در میان ویدیو مثل یک پیام بازرگانی کوتاه ظاهر می‌شوند و پس از گذشت ۶ ثانیه در آپارات قابل رد شدن هستند.

چه تفاوتی بین تبلیغات میدرول و پری‌رول وجود دارد؟

تبلیغات پری رول پیش از شروع یک ویدیوی انتخابی پخش می‌شوند در حالی که تبلیغات میدرول بدون وقفه در میان ویدیوی در حال پخش ظاهر می‌شود

مزایای تبلیغات میدرول چیست؟

در ادامه به بررسی برخی از مزایای تبلیغات میدرول آپارات خواهیم پرداخت:

افزایش بازدهی تبلیغات:

از آنجایی اونجایی که تبلیغات میدرول میان ویدیوها ظاهر می‌شوند، کاربران توجه بیشتری به آن‌ها می‌کنند و همین مورد باعث شود که احتمال کلیک بر روی این نوع تبلیغات هم افزایش پیدا کند. بنابراین، تبلیغات میدرول باعث افزایش نرخ بازگشت سرمایه‌گذاری (ROI) در تبلیغات هم می‌شود.

افزایش درآمد تولیدکنندگان آپارات:

تبلیغات میدرول به درخواست تولیدکنندگان آپارات ایجاد شده است که تاثیر مستقیمی بر روی درآمد آن‌ها دارد و باعث افزایش درآمد می‌شود.

ویدیو باید چند دقیقه باشد تا تبلیغات میدرول ظاهر شود؟

براساس مدت زمان ویدیو تعداد تبلیغات میدرول متغیر است و برای تمام ویدیوهای بالای ۳۰ دقیقه فعال شده است اما اگر کانالی عضو سیستم درآمدزایی باشد برای ویدیوهای بالای ۱۰ دقیقه هم تبلیغات میدرول ظاهر می‌شود.

سخن آخر :

با تبلیغات میدرول یا میان ویدیو آشنا شدیم و مزایای آن را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود و جواب تمامی سوالات‌تان را داده باشد. شما هم اگر تجربه ساخت کمپین تبلیغاتی میدرول در آپارات را داشتید، حتما در قسمت کامنت‌ها از تجربه‌تان برای‌مان بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا