برندهای ایرانی

تبلیغات بنری دیوار؛ ابزار جدید برای کسب‌وکارها

دیوار برای استفاده کاربران و کسب‌وکارها از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی اپ و وب‌سایت خود، امکان تبلیغات بنری را از طریق سه آژانس تبلیغاتی «یکتانت»، «تپسل» و «دارت» فراهم کرده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از دیوار، تبلیغات بنری، خدمت جدیدی از دیوار است که با آن می‌توانید کسب‌وکارتان را معرفی کنید، یا خدمت یا کالای خود را بیشتر در معرض دید مخاطبان دیوار قرار دهید.
این سرویس مدت کوتاهی است که فعالیت خود را شروع کرده و با استقبال خوب کسب‌وکارها روبرو شده است.
دیوار ۶۷ میلیون کاربر آگهی‌بیننده و آگهی‌گذار فعال از همه‌جای ایران دارد و روزانه حدود ۹ میلیون کاربر از این پلتفرم استفاده می‌کنند.
تعداد کاربران و بازدید بالای صفحات دیوار باعث شده تا رقابت برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار جدی شود.

سفارش فقط از طریق سه آژانس تبلیغاتی

با کمک آژانس‌های تبلیغاتی همکار دیوار می‌توانید در حدود ۲۶۰ دسته و زیر دسته و ۴۲۰ شهر دیوار به صورت هدفمند کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید.

کاربران تنها از طریق آژانس‌های همکار دیوار یعنی تپسل، دارت و یکتانت می‌توانند برای داشتن بنر تبلیغاتی در دیوار اقدام کنند. باید توجه کنید که به خاطر رقابت آژانس‌های تبلیغات دیجیتال بر سر جایگاه‌های موجود، دیوار به صورت مستقیم فروش تبلیغات بنری را انجام نمی‌دهد. به زبان دیگر در در خود پلتفرم دیوار برای ثبت تبلیغات بنری گزینه‌ای وجود ندارد.

تبلیغات بنری «دیوار» در تپسل
تبلیغات بنری «دیوار» در تپسل
تبلیغات بنری «دیوار» در یکتانت
تبلیغات بنری «دیوار» در یکتانت
تبلیغات بنری «دیوار» در دارت ادز
تبلیغات بنری «دیوار» در دارت ادز

خدمات آژانس‌های تبلیغاتی در این رابطه می‌تواند متفاوت و رقابتی باشد. با سر زدن به صفحات ویژه هر آژانس، می‌توانید از خدمات ارائه‌شده توسط هر آژانس مطلع شده و با بررسی آنها و بر اساس نیازتان، مناسب‌ترین آژانس را انتخاب کنید. به محض تأیید بنرها توسط هوش مصنوعی، بنرهای شما در دیوار نمایش داده می‌شود.

چرا از بنر استفاده کنم ؟

تبلیغات بنری دیوار می‌تواند باعث افزایش شناخت کاربران از برند شما، جذب مشتری و افزایش فروش‌تان شود. علاوه بر این با استفاده از این آگهی‌های بنری می‌توانید ترافیک وب‌سایت‌تان افزایش دهید و کاربران جدیدی را جذب کنید.
در این نوع تبلیغ می‌توانید با استفاده از آمارهای ارائه‌شده توسط آژانس‌ها تاثیر عوامل و فیلترهای مختلف را اندازه‌گیری و ارزیابی کنید.
علاوه بر این می‌توانید بنر را به سایت یا صفحه ویژه خود در دیوار متصل کنید. اگر وب‌سایت شما استاندارد باشد و محصول یا خدمت‌تان در آن ارائه شده باشد، می‌توانید بنر را به سایت خودتان هدایت کنید.
بنرهایی که به فروشگاه‌های دیوار لینک می‌شوند احتمال کلیک شدن بیشتری دارند و بازده و بازخورد بهتری دارند.

 

هزینه بنر چقدر است ؟

نمایش تبلیغات بنری در دیوار، در دسته‌ها و شهرهای مختلف، با روش مزایدهٔ آنی انجام می‌شود و به همین خاطر هزینه آن می‌تواند بستگی به معیارهای مختلفی داشته باشد.بر اساس نوع و جایگاه تبلیغی که انتخاب می‌کنید هزینه بنر متفاوت خواهد بود. برای استفاده از تبلیغات بنری در «دیوار» و اطلاع از قوانین و هزینه‌های آن باید با آژانس‌های تبلیغاتی «تپسل»، «یکتانت» و «دارت» (همکاران رسمی دیوار در تبلیغات بنری) تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا