بلوسکای بهعنوان یک برند نوظهور، با فید ویدیویی سفارشی به استقبال رقابت شبکههای اجتماعی رفت

بلوسکای، یکی از برندهای نوآور در شبکههای اجتماعی، با اضافه کردن فید ویدیوهای عمودی، رقابت را برای رقبای بزرگی چون تیکتاک و متا داغتر کرده است.
به گزارش توسعه برند، در زمانی که شبکههای اجتماعی به شدت بر عرضه محصولات جدید تمرکز کردهاند و خدمات تیکتاک همچنان در مرحله بازسازی قرار دارد، بلوسکای از فید سفارشی جدیدی برای ویدیوهای عمودی در اپلیکیشن خود رونمایی کرد.
کاربران اکنون میتوانند در بخش اکسپلور اپلیکیشن موبایل بلوسکای، بخشی به نام ویدیوهای ترند را مشاهده کنند. مشابه اپلیکیشنهای دیگر برای ویدیوهای عمودی، کاربران میتوانند با کشیدن صفحه به بالا ویدیوهای بیشتری ببینند. همچنین این امکان وجود دارد که این فید را به صفحه اصلی خود پین کنند یا به لیست فیدهای خود اضافه نمایند.
بلوسکای در پستی اعلام کرد:
“ما هم باید وارد دنیای ویدیو میشدیم! حالا بلوسکای فیدهای سفارشی برای ویدیو دارد. مانند سایر فیدها، میتوانید این فیدها را سفارشی و پین کنید. بلوسکای متعلق به شماست تا آن را به دلخواه خود تغییر دهید.”
این شرکت همچنین اشاره کرد که اگر کاربران این فید ویدیویی را مشاهده نمیکنند، باید اپلیکیشن خود را دوباره راهاندازی کنند. علاوه بر این، بلوسکای از توسعهدهندگانی که در حال ساخت جایگزینهایی برای تیکتاک روی پروتکل غیرمتمرکز AT هستند نیز قدردانی کرد. این اپلیکیشنها شامل Tik.Blue، Skylight.Social و Bluescreen.Blue هستند که اغلب در مراحل اولیه توسعه یا برنامههای آزمایشی محدود قرار دارند.
رشد کاربران و فرصت رقابتی
با وجود آشفتگیهای مربوط به تیکتاک و دیگر اپلیکیشنهای ByteDance مانند CapCut، Lemon8 و Marvel Snap، بلوسکای به رشد خود ادامه داده و طی آخر هفته تعداد کاربرانش به بیش از ۲۸ میلیون نفر رسید.
رقابت دیگر برندها
سایر شبکههای اجتماعی نیز از این فرصت استفاده کردهاند. شبکه اجتماعی X، متعلق به ایلان ماسک، فید اختصاصی برای ویدیوهای عمودی را در ایالات متحده راهاندازی کرده است. از سوی دیگر، متا اپلیکیشن جدیدی به نام Edits برای ویرایش ویدیو معرفی کرد که قرار است رقیبی برای CapCut باشد.