برندهای ایرانی

برگزاری نخستین بوت‌کمپ مدیریت محصول آکادمی همراه اول

آکادمی همراه اول از برگزاری نخستین بوت‌کمپ تخصصی مدیریت محصول با هدف تربیت مدیران محصول حرفه‌ای خبر داد؛ این رویداد شامل بیش از ۱۵۰ ساعت محتوای آموزشی با حضور اساتید و منتورهای مجرب این حوزه می‌شود.

توسعه برند؛ این دوره ۱۰ هفته‌ای با رویکرد ارتقای مهارت‌های فنی و توانایی‌های عملی نسل جدید طراحی شده است و به افرادی اختصاص دارد که با اصول اولیه مدیریت محصول آشنا بوده و قصد دارند دانش و مهارت‌های خود را در این حوزه تقویت کنند.

تمامی جنبه‌های مدیریت محصول اعم از تحقیقات بازار و تدوین استراتژی تا طراحی تجربه کاربری و مدیریت پروژه‌های چابک در این دوره گنجانده شده و هدف آن، آماده‌سازی شرکت‌کنندگان برای ایفای نقش موثر در توسعه و موفقیت محصولات است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این بوت‌کمپ جامع مدیریت محصول، تا ۲۰ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند که ثبت‌نام خود را از طریق نشانی https://hamrah.academy/bootcamp-pm نهایی کنند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا