برندهای ایرانی

برند گردشگری اصفهان در مسیر احیا: چهارشنبه‌های گردشگری آغاز شد

با هدف توسعه پایدار گردشگری و رفع موانع پیش روی برند گردشگری اصفهان، جلسات هفتگی “چهارشنبه‌های گردشگری” با حضور فعالان این حوزه آغاز شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از ایرنا، در راستای توسعه پایدار گردشگری و رفع چالش‌های پیش روی برند گردشگری اصفهان، جلسات هفتگی “چهارشنبه‌های گردشگری” با حضور فعالان این حوزه در استان اصفهان آغاز شد.

مهران زینلیان، جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، در این جلسات ضمن تاکید بر ضرورت همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها و فعالان بخش خصوصی برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به گردشگران، از آمادگی این ستاد برای بررسی مشکلات و موانع موجود در این زمینه خبر داد.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای “چهارشنبه‌های گردشگری” مانند تخفیف ۹۹ درصدی عوارض ساخت هتل و رفع مشکل طبقات هتل‌ها، اظهار داشت: در آینده نزدیک با تعریف برند گردشگری برای هر منطقه، تلاش خواهیم کرد تا فرهنگ اصیل، آثار معماری و هنر ایرانی و اسلامی هر منطقه را به بهترین نحو به گردشگران معرفی کنیم.

زینلیان همچنین هدف از برگزاری این جلسات را “نگاه به گذشته، پیدا کردن مشکلات و تدبیر برای رفع آنها در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به گردشگران” عنوان کرد و افزود: در همین راستا شاخص‌های تخصصی هر دستگاه و همچنین شاخص‌های بخش خصوصی به منظور بررسی دقیق‌تر و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی تدوین خواهد شد.

امید است برگزاری این جلسات هفتگی، گامی موثر در جهت احیای برند گردشگری اصفهان و رونق دوباره صنعت گردشگری در این استان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا