برند متا به دنبال جذب مشتری؛ تبلیغات جدید در اپلیکیشن Threads آغاز میشود

برند متا پلتفرمز به زودی آزمایش تبلیغات را در اپلیکیشن Threads در ایالات متحده و ژاپن آغاز خواهد کرد، در حالی که این اپلیکیشن به بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است.
به گزارش توسعه برند نقل از رویترز، شرکت متا پلتفرمز (META.O) در روز جمعه اعلام کرد که به زودی آزمایش تبلیغات را با چند برند در پلتفرم شبکه اجتماعی خود، Threads، در ایالات متحده و ژاپن آغاز خواهد کرد. این اقدام در حالی انجام میشود که تعداد کاربران فعال ماهانه این اپلیکیشن از ۳۰۰ میلیون نفر فراتر رفته است.
در طول آزمایش اولیه که از روز جمعه آغاز میشود، تبلیغات تصویری در فید اصلی Threads نمایش داده خواهند شد و در میان پستهای محتوا برای درصد کمی از کاربران قرار خواهند گرفت.
خبرنامه “جمعبندی فناوری” آخرین اخبار و روندهای روز را به طور مستقیم به صندوق ورودی شما میفرستد. برای ثبتنام اینجا کلیک کنید.
این غول رسانههای اجتماعی اعلام کرد که به دقت این آزمایش را زیر نظر خواهد داشت و پیش از گسترش آن، اقدام خواهد کرد. همچنین کسبوکارها قادر خواهند بود تا کمپینهای تبلیغاتی موجود خود را به Threads گسترش دهند.
متا همچنین آزمایش فیلتر موجودی تبلیغات در Threads را آغاز خواهد کرد؛ فیلتر هوش مصنوعی که به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا سطح حساسیت محتوای ارگانیکی که تبلیغاتشان در کنار آنها نمایش داده میشود را کنترل کنند.
جاسمین انبرگ، تحلیلگر اصلی در Emarketer، گفت: “راهاندازی تبلیغات در Threads چند هفته پس از اصلاحات محتوا در متا، توجه تبلیغکنندگان را جلب خواهد کرد. اما نوسانات در تیکتاک باعث شده که برندها به دنبال گزینههای جایگزین باشند و متا نمیخواهد این فرصت را برای معرفی Threads از دست بدهد.”
متا در اوایل ماه جاری برنامه بررسی حقیقت خود را در فیسبوک، اینستاگرام و Threads به عنوان سه تا از بزرگترین پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در جهان که بیش از ۳ میلیارد کاربر دارند، لغو کرد.
Threads در جولای ۲۰۲۳ به عنوان رقیبی برای X، که قبلاً توییتر نامیده میشد، راهاندازی شد تا کاربران را در دوران تصاحب پرتنش این پلتفرم توسط میلیاردری مانند ایلان ماسک جذب کند.
سوزان لی، CFO متا، در یک تماس پس از اعلام درآمدها در اکتبر گفته بود که این شرکت انتظار ندارد Threads “کاتالیزوری معنادار برای درآمد ۲۰۲۵” باشد.
مارک زاکربرگ، CEO متا، روز جمعه اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا ۶۵ میلیارد دلار در سال جاری برای توسعه زیرساختهای هوش مصنوعی خود هزینه کند و به دنبال تقویت موقعیت خود در برابر رقبا مانند OpenAI و گوگل در رقابت برای تسلط بر فناوری باشد.