برندهای ایرانی

برند راهیان نور در مسیر تبدیل به گفتمان؛ حمایت صدا و سیما و بسیج رسانه ملی

نشست قرارگاه رسانه ای راهیان نور با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد و در آن بر ضرورت تبدیل راهیان نور به یک گفتمان و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار محمدحسین زاده، رئیس قرارگاه رسانه ای راهیان نور، در این نشست با اشاره به جایگاه این قرارگاه به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه رسانه ای راهیان نور، گفت: مصوبات این قرارگاه برای تمامی اجزای راهیان نور لازم الاجرا است.

وی همچنین از فعالیت بیش از ۳۰۰ خادم رسانه ای در راهیان نور جنوب کشور در سال گذشته خبر داد.

جواد رمضان نژاد، رئیس بسیج رسانه ملی، نیز در این نشست با اعلام حمایت کامل صدا و سیما از برنامه‌های راهیان نور، گفت: این سازمان با تمام ظرفیت‌های خود در کنار این عملیات فرهنگی بزرگ خواهد بود.

حسن نجفی، رئیس ستاد رسانه ای شورای عالی فضای مجازی، نیز با تأکید بر قداست برند راهیان نور، خواستار تبدیل این مجموعه به یک گفتمان شد.

در این نشست همچنین عباس اوتادی، دبیر قرارگاه رسانه ای راهیان نور کشور، از برنامه‌های این قرارگاه برای انتشار اخبار هر یادمان شهدا توسط یک خبرگزاری خاص خبر داد.

وی همچنین از تولید بیش از ۸۰ برنامه زنده تلویزیونی، ۵۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و ۸۰۰ خبر در خبرگزاری های رسمی کشور در خصوص راهیان نور جنوب و ۱۰ برنامه زنده، ۱۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و بیش از ۱۵۰ خبر برای افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازی دراز خبر داد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا