برندهای خارجی

برندهای Dell و HP همچنان بر بازار دسکتاپ آمریکا تسلط دارند | +اینفوگرافیک

در حالی که لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها به عنوان ابزارهای رایج شناخته می‌شوند، دسکتاپ‌ها همچنان جایگاه خود را در بازار حفظ کرده‌اند. Dell و HP به عنوان دو برند پیشرو در این حوزه، سهم قابل توجهی از بازار دسکتاپ در ایالات متحده را به خود اختصاص داده‌اند. اینفوگرافیک زیر، سهم برندهای مختلف دسکتاپ در آمریکا را نشان می‌دهد.

با وجود افزایش محبوبیت لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها، دسکتاپ‌ها همچنان جایگاه خود را در بازار حفظ کرده‌اند. این به ویژه در دوران همه‌گیری کووید-۱۹، که بسیاری از افراد به دورکاری روی آوردند، پررنگ‌تر شد.

همانطور که در اینفوگرافیک مشاهده می‌شود، Dell و HP دو برند غالب در بازار دسکتاپ آمریکا هستند. Dell با سهم ۲۹ درصد و HP با سهم ۲۶ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. مایکروسافت با سهم ۲۰ درصد در رتبه سوم قرار دارد. برندهای Acer، ASUS، Lenovo و Alienware نیز سهم قابل توجهی در بازار دارند.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا