وب گردی

این تست خطای دید بزرگترین ترس شما را آشکار می‌کند!

بازی با خطای دید همیشه سرگرم کننده است، اما برخی از آنها می توانند به ویژه برای چشمان و مغز چالش برانگیز باشند. دیدن اینکه چگونه افراد مختلف آنها را پردازش می‌کنند و چقدر سریع یا آهسته، یا گاهی اوقات همیشه چیزهایی را می‌بینند که واقعاً وجود ندارند یا تصاویر پنهان در تصاویر دیگر را می‌بینند، جذاب است.

این آزمون خطای دید و شخصیت شناسی بزرگترین ترس شما را بر اساس اولین چیزی که در تصویر می‌بینید، آشکار می‌کند. در این تست ابتدا یک تصویر سیاه و سفید می‌بینید و باید اولین چیزی را که در تصویر می‌بینید را به خاطر بسپارید.

سپس بر اساس آنچه دیده‌اید، می‌توان اصلی‌ترین ترس شما را تفسیر کرد.

اگر در نگاه اول جونده‌ای را در بالای تصویر دیدید، به این معنی است که از اتکا به دیگران می‌ترسید. شما دوست دارید مستقل باشید و بدترین کابوس شما تمسخر و تحقیر است. دیدن جونده نشان می‌دهد که شما به دنبال خودکفایی هستید و از روبرو شدن با ترحم یا تمسخر می‌ترسید، زیرا این موارد اعتماد به نفس شما را کاملاً تضعیف می‌کند. شما نیاز دارید که بر زندگی‌تان کنترل کامل داشته باشید و دوست ندارید تأثیرات بیرونی بر تصمیمات شما اثرگذار باشند. همچنین نشان می‌دهد که شما فردی مسئولیت‌پذیر هستید و یکی از چیز‌هایی که از آن بیزارید، درخواست کمک از دیگران است.

اگر جونده را ندیدید و در عوض نیم‌رخ یک مرد را دیدید، به این معنی است که از انزوا و تنهایی می‌ترسید. برخلاف کسانی که جونده را دیدند، برای شما بودن با دیگران ضروری است، زیرا به تعامل انسانی نیاز دارید. شما قادرید مستقل باشید، اما حلقه‌ی حمایتی شما برایتان بسیار مهم است؛ بنابراین از این می‌ترسید که آن را از دست بدهید. داشتن کسی که بتوانید به او اتکا کنید، اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین تنها ماندن، بزرگترین نگرانی شماست.

این آزمون خطای دید در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شده و کاربران آن را بسیار دقیق توصیف کرده‌اند.

تست خطای دید دیگری ادعا می‌کند شخصیت واقعی فرد را بر اساس اولین حیوانی که در تصویر می‌بیند، آشکار می‌کند. این تصویر سیاه و سفید یک گربه و یک موش را نشان می‌دهد.

خطای دید

اگر اولین چیزی که دیدید گربه سیاه بزرگ بود، به این معنی است که شخصیت شما مشابه گربه‌ها مستقل، کنجکاو، رازآلود و بازیگوش است. شما به دیگران متکی نیستید و ترجیح می‌دهید کار‌ها را خودتان انجام دهید. شما از روی کنجکاوی همیشه به دنبال یادگیری چیز‌های جدید و پرسیدن سؤالات بیشتر هستید. شما به راحتی می‌توانید بین کار و بازی تعادل برقرار کنید و اغلب با شخصیت رازآلودتان دیگران را جذب می‌کنید.

اما اگر اولین چیزی که دیدید، موش کوچک در وسط تصویر بود، به این معنی است که شما محتاط هستید. ممکن است گوشه‌گیر و محجوب باشید، اما این به معنای آن نیست که از اطرافتان بی‌خبر هستید. کسانی که اول موش را دیدند، هوشیار و در عین حال ترسو هستند – آنها همیشه متوجه آنچه در اطرافشان می‌گذرد، هستند. شما همچنین انعطاف‌پذیرید و هنگام مواجهه با مشکلات و موقعیت‌های دشوار می‌دانید چه کاری باید انجام دهید.

منبع: روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا