برنامه جامع آموزشی بیز رونمایی شد
برنامه جامع آموزشی بیز در نخستین همایش بزرگ بیز ویژن رونمایی شد.
به گزارش توسعه برند– منیر ابراهیمی زاده؛ فرساد صداقتی، مدیر دپارتمان تحلیل و توسعه کسب و کار بیز در نخستین همایش بزرگ بیز ویژن در سالن همایش های صدا و سیما گفت: از سال گذشته اولویت سازمان بیز بر روی تولید محتوا بوده است، بنابراین استودیوی بیز در این جهت در شرکت برای تولید محتواهای فرهنگی، آموزشی و فروش راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: یکی از ارزش های سازمانی که دنبال آن بودیم و هستیم، بهبود مستمر است. در همین راستا برای حوزه آموزش «برنامه جامع آموزشی بیز» طراحی شده و امروز رونمایی می شود.
وی ادامه داد: در این برنامه جامع آموزشی، ارکانی از قبیل مراحل یادگیری، اهداف آموزشی، ابزار و تجهیزات، محتوای آموزشی، فعالیت های تمرینی و آموزشی دیده شده است.
وی یادآوری شد: بخشی از آموزش ها حول سازمان و معرفی سازمان و برنامه های آن است. همچنین بحث فروش و مشتری مداری یکی از مهمترین بخش های آموزش است.
صداقت گفت: ۱۵ گام در برنامه جامع آموزشی بیز طراحی و تدوین شده است. گام صفر این برنامه جامع مسیر من است، شناخت سازمان بیز، راه اندازی کسب و کار، درآمدزایی از بیز، تجربه محصول، ساخت طرح کسب و کار خود، دسته بندی شبکه خود، اعلان کسب و کار، حضور در رسانه های اجتماعی، سازمان دهی کسب و کار، ارائه خدمات به مشتری، ایجاد مشتریان وفادار، اشتراک گذاری و دعوت، آموزش به دیگران، عادت های من، برنامه ریزی برای ماه جدید، ۱۵ گام برنامه جامع آموزشی بیز در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: محتوای برخی از گام ها تولید شده است و قابل دسترسی است و مابقی نیز به مرور تولید خواهد شد.
مدیر دپارتمان تحلیل و توسعه کسب و کار در خصوص بیزهاب پاییز نیز گفت: طول دوره بیز پاییز ۴ ماهه است، همایش بیز استار پس از اتمام دوره ۴ ماهه برگزار می شود.
وی با اشاره با اضافه شدن زون جدید گفت: زون جدید،با عنوان زون ۶ در نظر گرفته شده است و نیاز است که رتبه ۱۸ برای تمامی طول دوره بیزهاب مد نظر باشد.
وی افزود: در بیز هاب پاییز، فرد در زون ۴ و ۵ باید نسبت به ۶ ماه اول سال حداقل برای ۲ ماه رتبه بالاتر بگیرد تا در بیز هاب ۴ مورد تقدیر قرار گیرد.
صداقت گفت: اصول اخلاقی، امتیاز ارجاعی از شرایط بیز هاب است.