برندهای ایرانی

بازگشت شیرین برند آفتاب به بازار شکر

شرکت مارگارین با راه‌اندازی مجدد خط تولید شکر، برند محبوب آفتاب را به بازار بازگرداند. این اقدام با هدف افزایش سهم بازار و تأمین نیاز خانوارها به شکر با کیفیت صورت گرفته است. با آغاز به کار این خط تولید، فرصت‌های شغلی جدیدی نیز ایجاد شده و ظرفیت تولید شرکت به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

توسعه برند؛ خضوعی مدیرعامل شرکت مارگارین در گفتگوی اختصاصی با مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی اعلام کرد که خط بسته‌بندی شکر با برند آفتاب به‌تازگی در این شرکت راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به بازگشت این خط پس از سال‌ها تعطیلی، تأکید کرد که هدف شرکت از این اقدام، ایجاد منبع درآمدی برای شرکت و  تأمین نیاز خانوارها به شکر با کیفیت و افزایش سهم بازار این محصول است.

 

مدیرعامل مارگارین افزود: در حال حاضر، شرکت مارگارین دارای چهار خط بسته‌بندی شکر است که مجموعا ظرفیت تولید روزانه ۱۸۰ تن شکر را دارا می‌باشند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یکی از این خطوط به بهره‌برداری رسیده است تصریح کرد:

با راه‌اندازی این خط بسته‌بندی، از حدود ۲۰ نفر از نیروهای شرکت برای فعالیت در این بخش استفاده خواهد شد.

خضوعی تأکید کرد: تولید و بسته‌بندی مواد غذایی یکی از مأموریت‌های اساسی مارگارین است و این حرکت بخشی از تعهدات ما در راستای اساسنامه شرکت به شمار می‌آید.

شکر با برند آفتاب

 

خضوعی در ادامه درباره پروژه‌های آتی شرکت مارگارین اظهار داشت: برای تکمیل خط فرکشنیشن و هیدروژناسیون تولید روغن خاص، بیش از ۷۵ درصد هزینه‌های تجهیزات  پرداخت شده است و به زودی با پرداخت باقی‌مانده، مراحل نصب و راه‌اندازی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد که این تجهیزات در راستای ارتقای کیفیت تولید و تنوع محصولات در زمینه روغن‌های خاص به کار گرفته خواهد شد و بر افزایش توان رقابتی شرکت تأثیر مثبتی خواهد داشت.این اقدام، علاوه بر اشتغال‌زایی و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود، می‌تواند به تأمین نیاز بازار و پاسخگویی به خواسته‌های مصرف‌کنندگان کمک کند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا