بابک هوشمند در همایش زودکس کرمان: «غیرممکن در مقابل اراده قوی تسلیم میشود»

مدیرعامل زودکس در همایش بزرگ زودکس در کرمان، با تشریح چالشها و دستاوردهای این شرکت، از عبور از مرز یک و نیم میلیون کاربر و برنامههای توسعهای این برند برای تبدیل شدن به یک اکوسیستم جامع خبر داد.
به گزارش توسعه برند؛ بابک هوشمند، مدیرعامل زودکس، در همایش بزرگ این شرکت در کرمان، با تاکید بر نقش اراده قوی در مواجهه با چالشها، به تشریح مسیر پر فراز و نشیب این برند در عرصه خدمات آنلاین پرداخت. هوشمند با اشاره به موانعی نظیر مشکلات مالی، زیرساختی و حتی انحصارطلبی، تاکید کرد که زودکس با تکیه بر خلاقیت و نوآوری توانسته است به جایگاه کنونی دست یابد.
به گفته وی، سرمایهگذاری گروه فناوری آوا پرداخت در سال ۹۹، نقطه عطفی در مسیر رشد زودکس بوده و این همکاری به شرکت امکان داده تا با سرعت بیشتری به اهداف خود دست یابد. هوشمند با اعلام عبور از مرز یک و نیم میلیون کاربر در سال جاری، پیشبینی کرد که این رقم در سال آینده به بیش از ۴ میلیون نفر برسد.
مدیرعامل زودکس از برنامههای این شرکت برای توسعه خدمات و تبدیل شدن به یک اکوسیستم جامع خبر داد و به معرفی سرویسهای جدیدی نظیر زودکس دکتر (داروخانه آنلاین و مشاوره پزشکی)، زودکس باکس (ارسال بسته درونشهری و بینشهری) و همکاری با تیرانتک در زمینه توسعه اسکوترها و دوچرخههای برقی پرداخت.
هوشمند با تاکید بر مسئولیت اجتماعی زودکس، از برنامههای این شرکت برای حمایت از افراد کمتوان و تجهیز لجستیک به اسکوترهای برقی با همکاری سازمانهای مربوطه خبر داد. وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که زودکس با تکیه بر نوآوری و تغییر، بتواند آینده بهتری را رقم بزند.
درباره زودکس:
زودکس (Zoodex.ir) یک پلتفرم خدمات آنلاین است که با ارائه سرویسهای متنوع در حوزههای مختلف، تلاش میکند تا نیازهای کاربران را در سریعترین زمان ممکن برآورده سازد. این پلتفرم با بهرهگیری از زیرساختهای قوی و همکاری با برندهای معتبر، خدماتی نظیر چاپ آنلاین، داروخانه آنلاین، ارسال بسته و اجاره اسکوتر و دوچرخه برقی را به کاربران خود ارائه میدهد. زودکس به عنوان یکی از زیرمجموعههای گروه فناوری آواپرداز، با تکیه بر دانش و تجربه این گروه، در تلاش است تا به یک اکوسیستم جامع خدمات آنلاین تبدیل شود