برندهای ایرانی

امدادخودروسایپا با خدمات برتر، برندی قوی در حوزه خدمات پس از فروش ایجاد کرد

امدادخودروسایپا با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، توانست به موفقیت چشمگیری در حوزه خدمات پس از فروش دست یابد. این شرکت با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ارائه خدمات نوآورانه، به تقویت برند خود در این حوزه کمک شایانی کرده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از سایپانیوز، شرکت امدادخودروسایپا با ایجاد زیرساخت های لازم برای دسترسی آسان مشتری به خدمات متنوع این شرکت از جمله انواع خدمات گارانتی بدنه و امداد تکمیلی توانست در فروش مستقیم از مرز فروش کل خدمات در سال ۱۴۰۲ عبور کند.

علی راشدی، مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا با اعلام این خبر افزود: برنامه ریزی دقیق با استفاده از پرسنل توانمند و کارآمد، توسعه سهم بازار با استفاده از بازارهای جدید، همراهی، سهولت و ایجاد تمهیدات خرید بهتر جهت مشتریان، ارائه خدمات باکیفیت و جذاب گارانتی بدنه در قالب کارت طلایی سایپا، توسعه فروش اشتراک خدمات امداد تکمیلی با افزایش ارزندگی خرید اشتراک جهت مشتریان و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت و استفاده از قطعات استاندارد توسط ناوگان امدادخودروسایپا از جمله عواملی بود که باعث شد این شرکت در فروش مستقیم خدمات به مشتری، بتواند از مرز فروش سال ۱۴۰۲ عبور کند.

پیشتر امدادخودروسایپا در حوزه تامین نیاز قطعات شبکه گسترده خود و ارائه قطعات استاندارد به مشتریان  از مرز فروش کل سال ۱۴۰۲ در حوزه قطعات نیز عبور کرده بود.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا