برندهای ایرانی

الکامپ۲۷: رونمایی آچاره از پلتفرم آچاره ساختمان

آچاره از پلتفرم آچاره ساختمان رونمایی کرد. در این سرویس امکان دیدن سبک‌های مختلف بازسازی و ایده‌هایی برای بازسازی ساختمان به مشتریان نمایش داده می‌شود.

به گزارش توسعه برند به نقل از پیوست، در روز دوم نمایشگاه الکامپ، آچاره از پلتفرم آچاره ساختمان رونمایی کرد. حامد تاج‌الدین مدیرعامل هلدینگ آچاره در آیین رونمایی از سرویس آچاره ساختمان گفت: ما حالا به صورت حرفه‌ای و مجزا روی حوزه بازسازی و نوسازی منزل متمرکز شده‌ایم و توانسته‌ایم از محصول متفاوت آچاره ساختمان رونمایی کنیم.

مدیرعامل گروه آچاره در این باره توضیح داد: محصول آچاره ساختمان محدود به ثبت درخواست بازسازی و نوسازی نخواهد بود و امکان دیدن سبک‌های مختلف بازسازی و ایده‌هایی برای بازسازی نیز به مشتریان نمایش داده می‌شود.

تاج‌الدین در پاسخ به پیوست در زمینه تاثیر سرمایه‌گذاری کیسون در این موضوع گفت: این طور نبوده است که ما قبل از کیسون برنامه‌ای روی توسعه بخش ساختمان نداشته باشیم اما پس از کیسون این بخش را جدی‌تر گرفته‌ایم و متمرکزتر از گذشته روی نوسازی و بازسازی ساختمان فعال خواهیم شد و امکان صفر تا صد بازسازی و نوسازی روی پلتفرم امکان‌پذیر است.

او همچنین در پاسخ به پیوست درباره هوش مصنوعی و استفاده از آن در سرویس آچاره ساختمان افزود: به زودی استفاده از هوش مصنوعی در این محصول را توسعه می‌دهیم به نحوی که امکان پیشنهادهای جدید برای کاربران مهیا شود.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا