برندهای ایرانی

الکامپ ۱۴۰۳: ایرانسل؛ جریانی به سوی هوشمندی

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ با حضور برند ایرانسل با شعار «جریانی به سوی هوشمندی» به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش توسعه برند؛ غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی قرار گرفته است.

 

 

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا