افزایش مشتری مداری زمزم ایران با ارتقای کیفی محصولات
واحد ارتباط با مشتریان شرکت زمزم ایران، گزارشی جامع از عملکرد خود در ۸ماهه نخست سال جاری منتشر کرد.
به گزارش توسعه برند، این گزارش به بررسی حدود ۲۰۰۰ پیام دریافتی از مشتریان درباره تمامی شعب و کارخانههای زمزم پرداخته و نتایج مهمی را در خصوص نیازها و نظرات مشتریان ارائه داد.
در این گزارش موانع ارتقای کیفی محصولات و بهبود مستمر خدمات و محصولات بخش مهم گزارش بود که با بررسی شکایات مشتریان تحلیل شد.
درهمین راستا، سعید عبدالهی نژادمدیرعامل شرکت زمزم ایران با تاکید بر اهمیت مشتری مداری در فرهنگ سازمانی زمزم،برای ارتقای مشتری مداری، دستور رسیدگی فوری به واحدهای فروش، تولید و کنترل کیفی را ابلاغ کرد تا شکایات مشتریان بهطور مستمر بررسی و پیگیری شود.
شایان ذکر است که با مدل اجرایی جدید، ارتقای رضایت مشتریان از مسیر بهبود کیفی محصولات تولیدی گروه زمزم ایران دنبال شده و مقرر است تا دستور العمل های اجرایی نظارتی،تولیدی و فروش با جدیت بیشتر پیگیری شود.