اعتلای برند ایران خودرو در ونزوئلا با افزایش نمایندگیها
ایساکو با افزایش تعداد نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش در ونزوئلا گامی مهم در جهت اعتلای برند ایران خودرو در بازارهای بینالمللی برداشته است. این شرکت با توسعه شبکه خدمات خود در این کشور، به دنبال ارائه خدمات بهتر به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها است.
توسعه برند به نقل از ایکوپرس؛ معاون بازاریابی و فروش شرکت ایساکو، در این باره گفت: این مجموعه در کنار تلاش برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان داخلی، همچنان برای اعتلای برند ایرانخودرو در مناطق صادراتی نیز در تلاش است و با این رویکرد تعداد نمایندگیهای فروش قطعات و خدمات پس از فروش خود را در ۱۲ استان کشور ونزوئلا به ۱۸ مرکز فروش و خدمات پس از فروش و دو مرکز فروش قطعات ارتقا داد.
شهرام غلامی افزود: با توسعه این نمایندگیها هماکنون شاهد تعدد مراکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو در نقاط مختلفی از کشور ونزوئلا با هدف معرفی بیشتر و خدمترسانی بهتر به مصرفکنندگان محصولات ایران خودرو هستیم.
وی ادامه داد: شرکت ایساکو با دارا بودن ۵۶ مرکز خدمات پس از فروش و فروش قطعات در ۱۱ کشور عراق، ونزوئلا، ارمنستان، ترکمنستان، اوکراین، آذربایجان، ترکیه، سنگال، سوریه، روسیه و تونس، در حال ارایه خدمات پس از فروش به دارندگان محصولات ایرانخودرو است.
غلامی گفت: با توجه به محدودیتهای موجود و فراز و نشیبهای صادرات خودرو و قطعات، مدیریت توسعه فروش و صادرات ایساکو همواره در حوزه خدمات پس از فروش خارج از کشور فعال بوده و با افزایش شرکای خود اعم از نمایندگیهای خدماتی و تجاری در راستای حفظ وفاداری و نگهداری مشتریان محصولات صادراتی تلاش کرده است.
معاون ایساکو گفت: تامین و ارسال قطعات مورد نیاز خودروهای صادراتی به نمایندگیها برونمرزی، توسعه سیستمهای کسب و کار ایساکو در بخشهای تجاری، خدمات و مهندسی، برگزاری دورههای آموزش فنی در راستای تعمیر خودروها، آموزش استفاده از ابزار مخصوص، تجهیزات تعمیرگاهی و دستگاههای عیبیاب انواع خودرو و ارایه مشاوره فنی و عیبیابی خوروهای متوقف در نمایندگیهای صادراتی، پشتیبانی اجرای فراخوان در کشورهای هدف و ترجمه مدارک تعمیراتی خودرو به زبانهای انگلیسی، عربی و… بخشی از اقدامات صورت گرفته در بخش صادرات است، همچنین از سال گذشته صادرات انواع روانکارها به مناطق صادراتی آغاز شده و در حال توسعه است.