فرهنگ‌و‌هنر

اظهارنظر تازه آقای کارگردان درباره تنگه هرمز و انقلاب ۵۷

علیرضا داودنژاد، کارگردان مطرح سینما در جدیدترین نوشتار درباره «تنگه هرمز» نوشت.

به گزارش توسعه برند به نقل از همشهری آنلاین؛ این کارگردان سینما در متنی با عنوان «به سران جهان» که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: «حاکمیت ایران بر تنگه هرمز، همواره چون شیری خفته در ناخودآگاه جمعی ایرانیان بود که اکنون بیدار گشته و بر فراز خلیج فارس گام برمی‌دارد. مسیر این حاکمیت، با عبورِ جسورانه فرماندهان از میان میدان‌های مین گشوده شده است؛ مسیری که ده‌ها میلیون رهرو ایرانی در پی آن هستند تا به غایتِ اهداف انقلاب ۵۷، یعنی توزیع عادلانه قدرت، تحقق عدالت و سیادتِ رای اکثریت بر قوانین اجرایی، دست یابند.

بیهوده در پی سرکوب اراده‌ای نباشید که ریشه در هزاره‌ها تاریخ دارد؛ ایران، نمادِ انقلابی بشریت است؛ معترض به جهانی که بر محور ستم و مدارِ ویرانیِ طبیعت می‌چرخد. حاکمیت ایران بر تنگه هرمز، آغازگر عصری نو برای اعاده‌ی کرامت انسانی و بازگشتِ رافت به تمامی موجودات خواهد بود.»

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا