برندهای ایرانی
اطلاعیه دیوار درباره اجرای «قیمتگذاری پویا» در سال ۱۴۰۴

دیوار با هدف ارتقای تجربه کاربری خریداران و فروشندگان و افزایش شانس موفقیت معاملات، از ابتدای سال ۱۴۰۴ همچون سال گذشته، قیمت خدمات خود را بر اساس سیستم «قیمتگذاری پویا» تنظیم خواهد کرد.
به گزارش توسعه برند؛ استناد به دادههای دقیق از میزان موفقیت معاملهها در هر دسته، تحلیل مستمر بازار و بهرهگیری از نظرات کاربران از معیارهایی هستند که قیمتگذاری پویا بر اساس آنها صورت میگیرد. با بهینهسازی قیمتها در دستههای مختلف بر اساس شرایط بازار و با توجه به سطح کیفیت آگهیهای هر دسته، هزینهٔ پرداختی آگهیگذاران منصفانهتر میشود و کاربران خریدوفروش آسانتری را در دیوار تجربه خواهند کرد.