ارتقای برند کارفرمایی در بزرگترین رویداد کاریابی دانشگاهی کشور
چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، فرصتی بینظیر برای شرکتها جهت معرفی برند خود و جذب نیروهای متخصص و مستعد فراهم میکند. این رویداد که به عنوان بزرگترین نمایشگاه کاریابی دانشگاهی کشور شناخته میشود، از ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
توسعه برند؛ نمایشگاه کار همه ساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار میشود و تعداد زیادی از کارجویان و شرکتها بهمنظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکتهایشان در آن حضور خواهند داشت.
کارجویان همواره در تلاش برای جذب شدن در شرکتها و سازمانهایی متناسب با مرتبه علمی و مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. همچنین جذب نیروهای متخصص، مستعد و کارآمد، یکی از مهمترین دغدغههای صاحبان صنایع و کسب و کار است. رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی میشود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکتها و کارجویان، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا در سال ۱۳۹۰ اقدام به برپایی نمایشگاه کار نماید. دانشگاه صنعتی شریف به عنوان بنیانگذار اولین نمایشگاه کار در ایران تاکنون تجربه برگزاری سیزده دوره این نمایشگاه را داشته است و این رویداد به عنوان پرمخاطبترین برنامه دانشگاه شناخته شده است.
بر این اساس مرکز کاریابی شریف در نظر دارد چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف (jobfair۱۴) را در روزهای ۲۰ تا ۲۲ آبانماه امسال به صورت حضوری برگزار نماید. از مهمترین اهداف این برنامه، امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصتهای شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمانها، آشنایی با مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان میباشد.
بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است و علاقهمندان میتوانند جهت حضور، در وبسایت این نمایشگاه به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبتنام کنند.
گفتنی است نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف هر ساله برگزار میشود و میتوان از آن بهعنوان نمایشگاه فرصتهای شغلی یاد کرد به نحوی که فرصتهای فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینههای تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغالتحصیلان ارائه میشود.