اقتصادی

ابلاغ بخشنامه جدید حقوق و مزایای کارکنان دولت + سند

رئیس سازمان برنامه و بودجه ضوابط و تکالیف مربوط به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان را ابلاغ کرد.

به گزارش توسعه برند، حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، بخشنامه مربوط به ضوابط و تکالیف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را به دستگاه‌ها و نهاد‌های مشمول ابلاغ کرد.

“”توسعه برند را در بله و سروش پلاس دنبال کنید””

این بخشنامه در اجرای تبصره (۱) بند (۱۵) ماده (۱) قانون «الزامات و احکام مورد نیاز بودجه‌های سنواتی» و همچنین ماده (۶۴) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور صادر شده است.

بر اساس این ابلاغیه، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت موظف هستند پرداخت حقوق، مزایا، پاداش و سایر پرداخت‌های کارکنان را در چارچوب قوانین و سقف‌های تعیین‌شده انجام دهند و اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها را مطابق ضوابط مقرر ثبت و گزارش کنند.

ابلاغ بخشنامه جدید حقوق و مزایای کارکنان دولت

منبع: اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا