کارتخوانها از کار افتادند/ آغاز سوختگیری با پول نقد تا اطلاع ثانوی

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور گفت: با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتا کارت به کارت امکانپذیر است.
به گزارش توسعه برند؛ رضانواز اعلام کرد: طی روزهای اخیر هم برای جایگاههای سوخت که منابع مالی غیردسترس در برخی بانکها داشتند و هم برای مردم، مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت که با مساعدت شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی به جایگاهها و نیز صبوری مالکان و کارکنان، شرایط را مدیریت کردیم.
وی تاکید کرد: از امروز وضعیت سختتر شده و در عمل مردم برای اینکه با مشکل مواجه نشوند لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاهها مراجعه کنند یا حداقل اینکه امکان کارت به کارت داشته باشند.
نواز اظهارداشت: البته امکان ایجاد تراکنش در شرایط خاصی برای کارتهای بانکی و کارتخوانهای بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است. با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحتتر خواهد بود.
وی ادامه داد: مسئولان سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاع رسانی لازم انجام شده و خواهد شد.
منبع: ایرنا



