پرچمداری بانک پاسارگاد در عرصه بینالمللی؛ تنها بانک ایرانی در میان ۵۰۰ برند برتر بانکی جهان

بانک پاسارگاد بار دیگر نام ایران را در عرصه بینالمللی بانکداری درخشان کرد؛ مؤسسه معتبر Brand Finance در تازهترین گزارش خود، ارزش برند این بانک را با رشد ۱۵ درصدی به ۱۰۲۸ میلیون دلار رساند و آن را با صعود ۵ پلهای در جایگاه ۲۱۳ فهرست ۵۰۰ برند برتر بانکی جهان قرار داد. پاسارگاد که همچنان تنها نماینده نظام بانکی ایران در این رتبهبندی جهانی است، در بین ۲۵ برند بانکی برتر خاورمیانه نیز جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.
به گزارش توسعه برند؛ بر اساس این رتبهبندی جهانی که توسط نشریه معتبر و تخصصی بنکر (The Banker) منتشر میشود، ارزش برند بانک پاسارگاد، ۱۰۲۸ میلیون دلار برآورد شده که نسبت به سال پیش از آن، رشد ۱۵درصدی را نشان میدهد.
همچنین، در این رتبه بندی، بانک پاسارگاد موفق شد، در میان ۲۵ برند بانکی برتر خاورمیانه، جایگاه پانزدهم را از آن خود کند؛ رتبهای که با وجود محدودیتهای بینالمللی، نقش اثرگذار این بانک را در سطح منطقهای نیز برجسته میسازد.
تداوم حضور و درخشش بانک پاسارگاد در این فهرست جهانی، دستاورد ارزشمندی برای نظام بانکی کشور و نشانهای از ظرفیتهای ملی در عرصه رقابتهای بین المللی است.