کسب و کار

نقش تبلیغات در رشد برند

توسعه برند، کیسه تبلیغاتی با طراحی خلاقانه و پیامی هوشمندانه، ابزاری برای تقویت برندسازی، معرفی و نمایش لوگو یا برند کسب‌وکار است. این کیسه‌ها قیمتی بسیار به‌صرفه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی دارند و نوعی روش غیرمستقیم اما موثر برای جذب مشتری به‌شمار می‌آیند.

اگر می‌خواهید رونق به کسب‌وکارتان بازگردد یا در ابتدای استارت‌آپ مشتریان زیادی شما را بشناسند بیایید باهم با این کیسه‌های تبلیغاتی بیشتر آشنا شویم.

نقش تبلیغات در برندسازی و رشد یک کسب‌وکار

زمانی‌که برای اولین‌بار در حدود ۲۳۷ سال پیش فردی با آگهی کسب‌وکار خود روی دیوار تبلیغات را پایه‌گذاری کرد، هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد که همین تبلیغات بتواند یک کسب‌وکار را از رکود به رونقی وصف‌نشدنی برساند.

امروز تبلیغات شکل و شمایل دیگری به‌ خود گرفته است. از کیسه تبلیغاتی گرفته تا تیزرهای شهری و تبلیغ در رسانه‌ها همگی حاصل نیاز مشاغل مختلف به دیده‌شدن، معرفی منحصربه‌فرد و جذب مشتری هدف هستند.

اگر تبلیغات یا مارکتینگ، اصولی انجام شود و پیام‌های خلاقانه، ساده و قابل فهم را به مشتری هدف برساند، می‌تواند در برندسازی نیز سهیم باشد.

در دنیایی که برندهای مختلف برای برجسته‌شدن در ذهن مخاطب دست به هرکاری برای تبلیغ و برندسازی می‌زنند، پس جای تعلل نیست و برای پیشی‌گرفتن از رقیب باید به فکر ایده‌های هوشمندانه‌ای باشید تا بتوانید برند خود را با تصویری خاص و اقدامی خلاقانه در ذهن مخاطب یا مشتری جاودان کنید.

چطور تبلیغات موثری داشته باشیم؟

اهمیت تبلیغات برای برندسازی و رشد یک کسب‌وکار زمانی نمایان می‌شود که شما مسیر تبلیغ و بازاریابی را به‌درستی طی کرده باشید. شاید یک کیسه تبلیغاتی بتواند به‌اندازه بنر یا تیزر شهری در یک خیابان شلوغ در جذب مشتری موثر باشد، به‌‌شرط آن‌که در پس آن ایده نوآورانه، پیامی جذاب و معرفی خلاقانه‌ای مشاهده شود.

تبلیغات بصری جهت آگاهی مشتری از تجارت‌های بزرگ گرفته تا کسب‌وکارهای نوپا همیشه امتحان خود را پس داده است و ذهن مخاطب را تا مدت‌ها به چالش می‌کشد. اما مسئله اصلی این است که سرمایه‌ای که برای برندینگ کنار گذاشته‌اید بتواند آورده‌ای بسیار بیشتر داشته باشد.

همیشه تبلیغات میلیونی بیلبوردها، تیزرهای گران‌قیمت یا آگهی‌های پرزرق‌برق تلویزیونی نمی‌توانند کسب‌وکار کوچک و نوپای شما را آن‌طور که هست به مشتری هدف بشناسانند. کمی خلاقیت و ابتکار لازم است تا یک سر و گردن از رقبا بالاتر بروید‌.

کیسه تبلیغاتی چطور می‌تواند کسب‌وکار را معرفی کند

کیسه های تبلیغاتی

به گفته سایت وزین پلاست :

امروزه اغلب محصولاتی که خریداری می کنیم را در یک نایلون تحویل می گیریم. بسیاری از مشاغل از این فرصت استفاده کرده اند و از جنبه تبلیغاتی نایلون ها برای محصولات خود غافل نشده اند. خیلی از کسب و کارها با چاپ اطلاعات خود روی پلاستیک های تبلیغاتی، این فرصت را به بیننده می دهند تا در یک نگاه با محصولات عرضه شده توسط آن ها آشنا شود.

آیا تابه‌حال جذب لوگوی منحصربه‌فرد یا پیام جذابی که روی کیسه‌های خرید درج شده است، شده‌اید؟ مگر هدف از تبلیغات این نیست که مخاطب به مشتری واقعی و البته وفادار تبدیل شود؟ حتما همین‌طور است.

بسیاری از مشاغل کوچکی که برای تبلیغات یا برندسازی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند تبلیغ مستقیم و کلیشه‌ای داشته باشند، سراغ کیسه‌های تبلیغاتی می‌روند تا از این راه مشتری را حسابی سر ذوق بیاورند.

کیسه تبلیغاتی همان بیلبورد کسب‌وکار شما در مقیاس کوچک است. با این تفاوت که کاربردی‌تر بوده و برای تهیه آن آن‌قدرها هم جیب‌تان خالی نشده است.

زمانی که شما لوگو، پیام، شعار یا عبارتی مبتکرانه و البته هوشمندانه را به‌همراه راه‌های ارتباطی و آدرس خود روی این کیسه‌های پرمصرف و کاربردی چاپ می‌کنید، به مشتری این امکان را می‌دهید که با هربار استفاده از این کیسه با یادآوری کسب‌وکار شما و خرید خود، لبخند رضایت‌بخشی روی لب‌هایش بنشیند و احتمالا برای خرید یا مراجعه بعدی برنامه‌ریزی کند.

ازطرفی اگر بتوانید این کیسه‌ها را با طرح گرافیکی خاص، متفاوت و برجسته‌ای سفارش دهید، افراد دیگر با مشاهده آن‌ها در دست خریداران جذب این طرح شده و نگرش مثبتی نسبت به کسب‌وکار شما پیدا می‌کنند و احتمالا در خرید بعدی شما را بین رقبای بی‌شمار در بازار به‌یاد خواهند آورد.

برندسازی با کیسه تبلیغات سفارشی

در این موضوع که تبلیغ با کیسه‌های تبلیغاتی سفارشی بسیار ارزان‌تر از سایر هر روش تبلیغی و بازاریابی دیگری است، هیچ شکی نیست. کیسه‌های تبلیغاتی سفارشی برای هر کسب‌وکاری به‌طور مجزا و با نظر یا ایده خاص‌تر و منحصربه‌فردی تولید می‌شوند.

پیشرفت ماشین‌های چاپ و روی‌کارآمدن روش‌های چاپ و درج روی این کیسه‌ها مانند چاپ صفحه‌ای، انتقال حرارتی و دیجیتال که باعث می‌شوند لوگو، طرح گرافیکی ویژه یا هر عبارت و پیامی روی آن‌ها پایدار و حتی برجسته باشد، باعث محبوبیت هرچه بیشتر کیسه تبلیغاتی برای خرده‌فروشان، نمایشگاه‌ها و سایر کمپین‌های فروش می‌شود.

مزایای استفاده از کیسه تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید کسب‌وکار خود را با توجه به فصل، مد و عوامل دیگر همواره به‌روز نگه‌دارید، می‌توانید کیسه‌های تبلیغاتی را به‌صورت دوره‌ای تغییر دهید. البته این تغییر شامل لوگو یا شعار منحصربه‌فرد خودتان نمی‌شود‌.

با کمی تغییر هوشمندانه در طرح یا رنگ کیسه و حتی فونت نوشتار روی آن می‌توان تبلیغات را نیز با روند تغییر رنگ ترند یا مد و فصل به‌روز نگه‌ داشت. سایر مزایای سفارش کیسه‌های تبلیغاتی برای برندسازی و بازاریابی میدانی عبارت‌اند از:

  • ماندگاری بالا و کاربردی‌بودن آن‌ها
  • قابل شست‌وشوبودن
  • عدم وجود محدودیت فضایی برای درج لوگو، شعار، تخفیف‌ها، آدرس و هرچه که برند شما را بهتر معرفی کند
  • عدم محدودیت جنسیتی، سنی و اجتماعی مشتریان برای استفاده از این کیسه‌ها
  • قیمت به‌صرفه در برابر طول عمر و کارایی
  • تبدیل مخاطب به مشتری وفادار
  • تنوع بالای رنگ و طرح
  • تقویت برندسازی با طرحی نو، ایده‌ای خاص و پیامی جذاب

سفارش انواع کیسه تبلیغاتی از نیک پلاست

کیسه های تبلیغاتی

دوام بالا و کیفیت عالی چاپ در کنار یک طرح گرافیکی منحصربه‌فرد می‌تواند کیسه‌های تبلیغاتی را برای یک بازاریابی میدانی و حتی تقویت برندسازی کسب‌وکار آماده کند. این هدف محقق نخواهد شد، مگر با کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته چاپ و تولید کیسه‌های پلاستیکی و نایلونی.

مجموعه نیک پلاست با ۳۵ سال سابقه در حوزه تولید و عرضه انواع نایلون تبلیغاتی و سفارشی با بهترین متریال پذیرای سفارش‌های عمده و جزئی شما است. در این مجموعه از متریال اولیه گرفته تا فرآیند تولید، دوخت، برش و چاپ همگی توسط تیم کارشناس و ماهر انجام و نظارت می‌شوند.

جمع‌بندی

کیسه تبلیغاتی ابزاری برای بازاریابی و نمایش برند و کسب‌وکار است. این انتخاب هوشمندانه می‌تواند با کمی طراحی نوآورانه و ابتکار در درج و چاپ لوگو و پیام جذاب در ذهن مخاطب و مشتری پایدار بماند.

این سبک تبلیغ که قیمت ارزان‌تری هم نسبت به روش‌های دیگر دارد، اغلب با بازخورد مثبت و وفاداری مشتری همراه است. برای سفارش کیسه‌های تبلیغاتی با طرح مورد نظر و رونق بیشتر کسب‌وکارتان می‌توانید در مجموعه نیک پلاست با مشاورین و کارشناسان کاربلد و باسابقه در ارتباط باشید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا