برندهای ایرانی

مرکز تماس ۱۹۳؛ تثبیت جایگاه برند خدمات مشتری شرکت ملی پست در عرصه ارتباطات ۲۴ ساعته

مرکز تماس ۱۹۳ شرکت ملی پست، با ارتقای زیرساخت‌ها و اتصال چهار مرکز استانی به تهران، نقش کلیدی خود را به‌عنوان برند پیشرو خدمات مشتری در صنعت پست کشور تثبیت کرده است. این مرکز، با پاسخگویی ۲۴ ساعته، شفافیت و کیفیت سرویس، به یکی از نمادهای اعتماد و هویت برند ملی پست ایران در ارائه خدمات یکپارچه و اطمینان‌بخش به هموطنان تبدیل شده است.

به گزارش توسعه برند،  امیرحسین کریمی افزود: هموطنان در سراسر کشور می‌توانند برای رهگیری گذرنامه و سایر مرسولات پستی، انتقاد و ثبت شکایت، پیشنهاد و هرگونه سوال در خصوص مرسوله خود با شماره ۱۹۳ تماس حاصل کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی و لزوم تداوم و پایداری خدمات پستی، مرکز امور مشتریان ۱۹۳ با توسعه و ارتقا فنی و  زیرساختی، ضمن اتصال ۴ مرکز تماس استانی فعال به مرکز تماس اصلی تهران و تقویت توان پاسخگویی اپراتورها، امکان ارایه سیستمی خدمات رهگیری مرسولات و سایر خدمات یادشده به صورت‌ ۲۴ ساعته را فراهم کرده است .

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا