مرکز تماس ۱۹۳؛ تثبیت جایگاه برند خدمات مشتری شرکت ملی پست در عرصه ارتباطات ۲۴ ساعته

مرکز تماس ۱۹۳ شرکت ملی پست، با ارتقای زیرساختها و اتصال چهار مرکز استانی به تهران، نقش کلیدی خود را بهعنوان برند پیشرو خدمات مشتری در صنعت پست کشور تثبیت کرده است. این مرکز، با پاسخگویی ۲۴ ساعته، شفافیت و کیفیت سرویس، به یکی از نمادهای اعتماد و هویت برند ملی پست ایران در ارائه خدمات یکپارچه و اطمینانبخش به هموطنان تبدیل شده است.
به گزارش توسعه برند، امیرحسین کریمی افزود: هموطنان در سراسر کشور میتوانند برای رهگیری گذرنامه و سایر مرسولات پستی، انتقاد و ثبت شکایت، پیشنهاد و هرگونه سوال در خصوص مرسوله خود با شماره ۱۹۳ تماس حاصل کنند.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی و لزوم تداوم و پایداری خدمات پستی، مرکز امور مشتریان ۱۹۳ با توسعه و ارتقا فنی و زیرساختی، ضمن اتصال ۴ مرکز تماس استانی فعال به مرکز تماس اصلی تهران و تقویت توان پاسخگویی اپراتورها، امکان ارایه سیستمی خدمات رهگیری مرسولات و سایر خدمات یادشده به صورت ۲۴ ساعته را فراهم کرده است .