برندهای ایرانی

مدیریت هوشمند هزینه‌های سفرهای سازمانی با کیف پول اسنپ

کیف پول سازمانی اسنپ با امکان تعریف محدودیت‌های متنوع از جمله زمان، بودجه و مکان، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌های سفرهای کاری کارمندان خود را به طور دقیق مدیریت کنند و از آن طرف، به کارمندان امکان می‌دهد به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، سفرهای خود را ثبت و پرداخت کنند.

به گزارش توسعه برند، کیف پول سازمانی اسنپ برای راحتی کاربران سازمانی و استفاده از خدمات پنل سازمانی از طریق تلفن همراه طراحی شده است. با استفاده از این قابلیت کاربران شما می‌توانند از طریق تلفن همراه و اپلیکیشن اسنپ‌شان درخواست سفر کنند و برای پرداخت، گزینه‌ی «پرداخت از کیف پول سازمانی» را انتخاب کنند. به این ترتیب سفر این کاربران، سفر سازمانی محسوب و گزارش آن در پنل سازمانی ثبت می‌شود.

برای استفاده از این قابلیت از منوی سمت راست پنل سازمانی، گزینه‌ی «مدیریت کیف پول سازمانی» را انتخاب کنید و در قسمت افزودن کاربران، نام کاربران را همراه با شماره تماس آن‌ها در این بخش وارد کنید. کاربرانی که در این قسمت اضافه می‌شوند، می‌توانند با اپلیکیشن اسنپ روی تلفن همراه‌شان از سرویس اسنپ خودرو استفاده کنند و در زمان پرداخت هزینه‌ی سفر با انتخاب گزینه «پرداخت از کیف پول سازمانی» سفرشان را سازمانی پرداخت کنند

ایجاد محدودیت‌های مختلف برای کیف‌ پول سازمانی

شما همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی «محدودیت‌ها» برای استفاده‌ی سازمانی کاربران‌تان محدودیت‌هایی از جمله محدودیت زمان استفاده، محدودیت بودجه، محدودیت مکانی، محدودیت ساعتی و شیفتی عریف کنید و سفرهای سازمانی کاربران‌تان را مدیریت کنید.

  • محدودیت مکانی:

با استفاده از ویژگی محدودیت مکانی، کاربران‌تان فقط در موقعیت‌های جغرافیایی که شما به‌عنوان مبدأ یا مقصد مشخص می‌کنید، می‌توانند سفر سازمانی اسنپ داشته باشند و هزینه‌ی سفرشان را از طریق کیف پول سازمانی پرداخت کنند. برای ایجاد محدود مکانی، می‌توانید پس از انتخاب نوع محدودیت، آدرس‌های موردنظرتان را رو جست‌وجو و سپس آن‌ها را به عنوان محدودیت مکانی ثبت کنید.

  • محدودیت بودجه:

محدودیت بودجه به شما کمک می‌کند برای استفاده‌ی کاربران‌تان از کیف‌ پول سازمانی، سقف بودجه در نظر بگیرید. برای ایجاد این محدودیت، سقف بودجه‌ی مورد نظر و دوره‌ی زمانی این بودجه را در پنل سازمانی‌ وارد کنید. برای مثال تعیین محدودیت بودجه‌ی ۵۰۰ هزار تومان به‌صورت ماهانه، به این معنی است که کاربران شما می‌توانند در بازه‌ی زمانی یک ماهه تا سقف ۵۰۰ هزار تومان، هزینه‌ی سفرهای سازمانی‌شان را از طریق کیف پول سازمانی پرداخت کنند و با اتمام دوره‌ی یک ماهه یا اتمام بودجه، امکان استفاده از سفر سازمانی را نداشته باشند. توجه داشته باشید که بازه‌های زمانی انتخابی به‌طور خودکار تمدید می‌شوند. برای مثال در صورت انتخاب بازه‌ی زمانی هفتگی، اگر امروز را دوشنبه در نظر بگیریم بودجه‌ی اختصاص داده شده تا شنبه هفته‌ی آینده قابل استفاده است و بعد از آن دوباره تمدید می‌شود.

همچنین در صورت انتخاب گزینه‌ی بدون تمدید دوره‌ای، بودجه‌ی کارمندان شما تا زمان اتمام موجودی آن‌ها فعال خواهد ماند و نیازی به انتخاب دوره‌ی زمانی نخواهید داشت. توجه داشته باشید با انتخاب این گزینه شما می‌توانید مجدداً سقف بودجه را در آینده افزایش دهید، اما امکان کم کردن سقف بودجه آن را ندارید. همچنین با افزایش سقف، بودجه باقی‌مانده‌ی کاربران به سقف بودجه‌ی فعلی حساب‌شان اضافه خواهد شد.

 

  • محدودیت زمان و تعداد:

شما می‌توانید با استفاده از این محدودیت، بازه‌ی زمانی مورد نظرتان را برای استفاده‌ی کاربران از کیف پول سازمانی انتخاب کنید. پس از اتمام بازه‌ی زمانی مشخص‌شده، کاربران‌تان دیگر نمی‌توانند از خدمات سازمانی استفاده کنند. در صورت تمایل می‌توانید برای کاربران سقف تعداد سفر هم در نظر بگیرید. توجه داشته باشید در صورت انتخاب سقف تعداد سفر حتماً تاریخ شروع و پایین محدودیت را مشخص کنید و همچنین در صورت انتخاب همزمان محددیت بودجه و سقف تعداد سفر، هر کدام از آن‌ها یعنی تعداد سفر یا بودجه به پایان برسد، کاربران امکان استفاده از کیف پول را نخواهند داشت.

 

  • محدودیت ساعتی و شیفتی:

شما می‌توانید با استفاده از این محدودیت، استفاده از کیف پول سازمانی را به ساعت‌های مد نظرتان محدود کنید. توجه داشته باشید بازه زمانی را طوری انتخاب کنید که زمان پرداخت از کیف پول سازمانی در آن بازه‌ی زمانی قرار بگیرد، نه زمان آغاز سفر و سوار شدن کاربر به خودروی اسنپ. برای اینکه کاربرانتان با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند بهتر است به آن‌ها توصیه کنید به‌محض سوار شدن هزینه سفرشان را پرداخت کنند.

 

تعیین گروه برای محدودیت‌های کیف‌ پول سازمانی

برای آنکه محدودیت‌های تعریف‌شده برای سفرهای سازمانی کارمندان اعمال شود باید برای کارمندانتان گروه تعریف کنید. برای انجام این کار از منوی اصلی گزینه‌ی «مدیریت گروه‌ها» را انتخاب کنید، محدودیت‌های مورد نظرتان را در قالب یک گروه جمع‌آوری و در پایان به کاربران خود لینک کنید. پس از ورود به بخش «اضافه‌ کردن گروه»، گروه موردنظر را تعریف کنید و محدودیت‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای هر گروه کاربران فقط یک نوع محدودیت را می‌توانید انتخاب کنید.

پس از ایجاد گروه به قسمت «مدیریت استفاده‌ی کارمندان» برگردید و با انتخاب کارمندان مورد نظر و با انتخاب گزینه‌ی تغییر گروه‌، گروه مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه‌ی تغییر گروه را بزنید. به این ترتیب گروه جدید به کاربران شما لینک می‌شود و محدودیت‌های تعریف‌شده در سفرهای آن‌ها اعمال می‌شود.

 

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا