برندهای خارجی

غول صنعت آلمان تصمیم به کاهش ساعت کاری و دستمزد گرفت

بزرگترین تأمین کننده قطعات خودرو در جهان، ساعات کاری و دستمزد حدود ۱۰هزار کارمند را در آلمان کاهش خواهد داد که فراتر از کاهش‌های اعلام شده قبلی و علاوه بر کاهش هزاران شغل اعلام شده چند روز اخیر است.

به گزارش برندسازی به نقل از رویترز، رابرت بوش اعلام کرد که در آخرین نشانه از چالش‌های پیش روی بخش خودروسازی آلمان به دلیل تقاضای ضعیف و رقابت رقبای ارزان‌تر چینی و یک روز پس از اعلام کاهش ساعات کاری ۴۵۰ کارمند، ۵۵۵۰ شغل را کاهش می‌دهد.

یک سخنگوی این شرکت اعلام کرد کارکنانی که قراردادهای ۳۸ یا ۴۰ ساعته در سایت‌های اطراف آلمان دارند، ساعات کاری خود را به ۳۵ ساعت کاهش می‌دهند.

رکود در بخش خودروی آلمان همچنین فولکس‌واگن را که در حال تشدید اختلاف با کارگران بر سر طرح تعطیلی کارخانه‌ها در آلمان است و مرسدس که متعهد شده کاهش هزینه‌های سخت‌تری را اعمال خواهد کرد، متزلزل کرده است.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا