توسعه برند پلاس

رویداد سالانه یکتانت با عنوان «نقطه»

رویداد سالانه گروه یکتانت با عنوان «نقطه» روز ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ در سالن ضرغام تهران برگزار شد. این رویداد با حضور متخصصان و مدیران صنعت بازاریابی دیجیتال، فعالان کسب‌و‌کارهای مختلف و اعضای رسانه به بررسی وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران و جهان اختصاص داشت.

به گزارش توسعه برند، در سخنرانی ابتدایی رویداد علیرضا کامرانیان‌فر، قائم‌مقام مدیرعامل گروه یکتانت اندازه بازار تبلیغات دیجیتال در ایران مربوط به سال ۱۴۰۲ را در حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. این میزان، تنها ۲۰ درصد از کل حجم بازار تبلیغات موجود را دربرمی‌گیرد و با میانگین جهانی که ۶۸.۸ درصد است فاصله دارد. او همچنین به معرفی چند کسب‌و‌کار تازه گروه یکتانت پرداخت. یکتاپی، اولین سرویس ‌B2B BNPL ایران، که قصد دارد تبدیل به یک راه‌کار مالی برای کسب‌و‌کارهای مختلف شود. یکتاکراد سکوی تامین مالی جمعی است که جذب سرمایه برای پروژه‌های سودآور را دنبال می‌کند. یکتاونچرز هم بازوی سرمایه‌گذاری یکتانت است که منابع ۳۰ کسب‌و‌کار زیرمجموعه گروه یکتانت را مدیریت می‌کند و آمادگی سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای جدید را دارد.

در بخش دیگری از ارائه‌ها کیانوش مختاریان راهبر ارشد فنی گروه یکتانت با اشاره به تجربه فعالیت خود در Display Ads گوگل، بازار تبلیغات دیجیتال را مناسب توسعه‌های فنی بیشتر دانست. به گفته او، یکتانت در یک سال اخیر با تکیه بر دانش فنی، ساختارهای بهینه توسعه و هوش مصنوعی موفق شده که محصولی قدرت‌مند‌تر ایجاد کند که توانایی خدمات‌رسانی بهتر به تبلیغ‌کنندگان را داشته باشد. بهینه‌سازی خودکار کمپین‌ها و همچنین نرخ بازگشت سرمایه بهتر همگی بخشی از توسعه‌ها در جریان تیم فنی یکتانت است.

سمانه طغیانی هم با سمت مدیر ارشد عملیات گروه یکتانت در بخشی از ارائه خود سهم بازار یکتانت از تبلیغات در وب را به صورت میانگین ۸۵ درصد اعلام کرد. به گفته خانم طغیانی در حال حاضر یکتانت با بیش از ۴۰۰۰ ناشر در حال همکاری است و توانسته در یکسال گذشته پرداختی به ناشرین خود را ۱۰۰ درصد افزایش دهد. همچنین با اضافه شدن تبلیغات دیوار، روبیکا و کافه‌بازار به خدمات یکتانت، امکان اجرای تبلیغات گسترده‌تر و هدف‌مندتر برای برندها فراهم شده.

محسن عربها مدیر تیم روابط عمومی گروه یکتانت در قالب یک ارائه تعاملی، داده‌های «روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران» را بررسی کرد. این گزارش حاصل همکاری ۱۰۴ نفر از ۱۴ کسب‌و‌کار متفاوت است که به توصیف و تحلیل شرایط بازاریابی دیجیتال ایران می‌پردازد. این دومین گزارش یکتانت است که با همکاری چندین شرکت آماده شده است و تلاش دارد تا تصویری روشن‌تر از وضعیت فعلی این صنعت ارائه کند.

در این رویداد از «آژانس تبلیغاتی‌ اورانوس» هم رونمایی شد. مهران پاکند مدیرعامل آژانس اورانوس با نمایش عملکرد محصول «بیلبورد دیجیتال» اعلام کرد که یکتانت قصد دارد به صورت گسترده‌تر وارد بازار تبلیغات Awareness شود و این آژانس جدید به دنبال فراهم‌سازی راه‌کارهای آگاهی از برند با امکان سنجش دقیق و گزارش‌دهی جامع خواهد بود. پاکند در بخشی از ارائه خود به کمپین Awareness مای‌بیبی اشاره کرد که نرخ تعاملی ۱۲ درصدی دارد. به گفته او این نرخ تعامل ۱۲۰ برابر بیشتر از نرخ تبلیغات کلیکی در سطح وب است.

همچنین محمد شیخ‌سفلی مدیر ارشد بازاریابی بلو هم با حضور در این رویداد، ارائه‌ای در مورد مفاهیم امروزی بازاریابی دیجیتال و همکاری بلو با گروه یکتانت ارائه کرد. پرویز آریا مدیر ارشد بازاریابی گلدیران مبتکران هم با انتقال تجربه استفاده خود از محصول بیلبورد دیجیتال، این محصول را یک جایگزین خلاقانه و نوآورانه برای کمپین‌های آگاهی از برند اعلام کرد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا