برندهای خارجی

رشد فروش یونیلیور در سه ماهه سوم

شرکت یونیلیور اعلام کرد که فروش‌های زیربنایی آن در سه ماهه سوم بیشتر از انتظار رشد کرده است، زیرا خریداران از کاهش قیمت‌ها استقبال کردند و شروع به خرید بیشتر محصولات برند شده‌اند.

توسعه برند به نقل از وال استریت ژورنال، یونیلیور، غول کالاهای مصرفی، اعلام کرد که فروش برندهای برتر خود که بخش عمده‌ای از گردش مالی آن را تشکیل می‌دهند، در سه ماهه مورد بررسی محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان داشته است، با فروش قوی محصولات Dove، Liquid I.V.، Comfort و Magnum.

فروش‌های زیربنایی در سه ماهه سوم ۴.۵ درصد رشد کرد، در حالی که تحلیلگران انتظار رشد ۴.۲ درصد را داشتند، در حالی که قیمت‌ها تنها ۰.۹ درصد در سال افزایش یافت.

هین شوماخر، مدیرعامل یونیلیور، گفت: “ما شروع به مشاهده تأثیر مثبت مقیاس‌بندی نوآوری‌های کمتر و بزرگ‌تر در بازارهای خود با حمایت از سرمایه‌گذاری افزایش یافته برند می‌کنیم.”

یونیلیور اعلام کرد که حجم کالاهای فروخته شده در سه ماهه ۳.۶ درصد افزایش یافته است که بهتر از ۳.۲ درصدی است که تحلیلگران انتظار داشتند.

این شرکت در حال انجام یک تحول است که شامل چرخش یا فروش کسب‌وکار بستنی و اقدامات کاهش هزینه است که ۷۵۰۰ شغل را در سراسر جهان از بین خواهد برد.

این شرکت همچنان انتظار دارد که رشد فروش زیربنایی برای سال ۲۰۲۴ در محدوده چند ساله خود از ۳% تا ۵% گزارش دهد، با بخش عمده‌ای از رشد هدایت شده توسط حجم. حاشیه عملیاتی زیربنایی برای کل سال همچنان انتظار می‌رود حداقل ۱۸% باشد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا