توسعه برند پلاس

حمید شیرزاده: فضای کار اشتراکی، راهی برای تقویت کارآفرینی در سراسر ایران

زاویه به‌عنوان یکی از اولین فضای کار اشتراکی ایران، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ استراتژی توسعه‌ای جدید خود را معرفی کرد. حمید شیرزاده، مدیر شعب زاویه، گفت که هدف این مجموعه، ایجاد ارتباطات نوآورانه و توسعه خدمات شتاب‌دهی و کارآفرینی در شهرهای مختلف کشور است.

به گزارش توسعه برند، حمید شیرزاده، مدیر شعب فضای کار اشتراکی زاویه، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ از فعالیت‌ها و برنامه‌های توسعه این مجموعه در شهرهای مختلف ایران خبر داد. زاویه که جزو اولین مجموعه‌های فضای کار اشتراکی کشور محسوب می‌شود، اکنون در کارخانه نوآوری آزادی مستقر بوده و زیر مجموعه شرکت هم‌آوا فعالیت می‌کند.

شیرزاده درباره تجربه حضور زاویه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ گفت:

«هدف ما در این نمایشگاه، معرفی خدمات برنامه‌ریزی‌شده در شعب در حال احداث و تقویت اکوسیستم کارآفرینی در استان‌ها بود. هم‌اکنون در شهرهایی مثل زاهدان، شیراز، گرگان، قزوین و زنجان فعالیت داریم و تلاش می‌کنیم این اکوسیستم را در سطح کشور گسترش دهیم. علاوه بر توسعه فضای کار، قصد داریم با پارک‌های فناوری همکاری داشته باشیم تا خدمات شتاب‌دهی و جذب تیم‌های استارتاپی را همزمان پیش ببریم.»

وی همچنین به کیفیت برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵ اشاره کرد و افزود:

«سطح نمایشگاه امسال بهتر از سال‌های گذشته بود. تیم‌های حاضر کیفیت ارائه بالاتری داشتند و خدمات سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌ها نیز تقویت شده بود. استقبال مردم از این نمایشگاه نشان می‌دهد که اکوسیستم کارآفرینی کشور نسبت به سال‌های گذشته در حال رشد است.»

زاویه طی دو سال اخیر، علاوه بر فعالیت در تهران، موفق شده است شعب مختلفی را در شهرهای مختلف ایران تأسیس کند و دیدگاه توسعه‌ای خود را در زمینه کارآفرینی و فضای اشتراکی گسترش دهد. شیرزاده در پایان تأکید کرد:

«هدف ما این است که فضای کار اشتراکی، پویایی بیشتری به اکوسیستم کارآفرینی کشور در شهرهای مختلف، به‌ویژه شهرستان‌ها اضافه کند و بتوانیم با ارائه خدمات بهتر، تیم‌های استارتاپی بیشتری را جذب کنیم.»

رسانه توسعه برند حامی رسانه‌ایی چهاردهمین نمایشگاه اینوتکس 2025

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا